Januaribebis 2012
Riparbella: vi ska göra kub, men jag ser det mest som en möjlighet att få se bebisen i magen lite tidigare än RUL som är i vecka 18-20 nån gång.
Riparbella: vi ska göra kub, men jag ser det mest som en möjlighet att få se bebisen i magen lite tidigare än RUL som är i vecka 18-20 nån gång.
Paet: i vår kommun blir alla erbjudna gratis kub oavsett ålder så det är lite olika på olika ställen i landet. Men här kollas inte könet, vilket jag inte vill veta ändå :) men vill man kolla det får man åka till grannstaden och betala ca 1000 kr.
Jag ska inte heller göra VUL även fast jag skulle vilja. Får snällt vänta till 13 juli då vi ska på KUB :) (vecka 12+1)
En till på 7+2 idag. Jag är så trött hela tiden så jag inte vet vart jag ska ta vägen! Som tur är är jag lite ledig från plugget nu. Har bara hemuppgifter men dom har jag inte orkat ta itu med heller :/ när ska tröttheten gå över? Ska man behöva vänta en månad innan det vänder?!
Paet, jag ligger bara 2 dagar före dig. Visst känns 5 veckor som en evighet?! Men vi ska nog vara glada att vi blev gravida just den här tiden på året. Sommarn brukar ju oftast springa iväg :) Vi väntar föresten första :)
Vill nån vänlig själ lägga in mig på BF listan? Jag hade helt missat den. 24 januari, 1a försöket 1a barnet :)
Paet, alla blir erbjudna kub i vår kommun oavsett ålder och riskgrupp. Men det är olika i olika landsting vet jag. Min BM sa att oftast är det bara de över 35 som får göra kub. Hon sa även att jag inte alls är i riskgruppen men jag vill ändå göra det. Mest för att få se lillen innan RUL vid halvtid. Så länge vill jag inte vänta :)