Inlägg från: Alltochinget |Visa alla inlägg
  • Alltochinget

Januaribebis 2012

Jag hade inskrivning v.12 sen ska jag inte till min BM förrän v.26 (därimellan 2 UL, KUB v.13 och RUL v.19) och jag väntar första.

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • Alltochinget

Jag har precis börjat känna bebisbuffar och de känns nästan bara längst troskanten, strax ovanför håret. Ibland har jag känt någon buff lite längre upp men mest långt ner.

• Alltochinget

Paet, jag trodde också det var mina tarmar men nu vet jag säkert att det är bebisen. Snart kommer nog sparkarna bli starkare så du inte tar miste :)

• Alltochinget

Paet, jag känner lite då och då men mest när jag ligger ner, i soffan eller sängen. Vilket är på morgonen och kvällen ;)

• Alltochinget
    elingabriella skrev 2011-08-23 18:57:11 följande:
    Vi har RUL på torsdag morgon. Pirrigt värre :)
    Vi har också RUL torsdag morgon :) Klockan 08.00
  • Alltochinget

Ser att ni pratar om pappor som fått kontakt med bebisen. I söndags kände min sambo de första "buffarna". Det var skönt att han fick det bekräftat för han trodde jag bara inbillade mig ;) jag började känna dem några dagar innan. Imorgon är det dags för RUL! Längtar så!

• Alltochinget

Om 1 timme är det dags för RUL... NERVÖS och förväntansfull! :)

• Alltochinget

RUL gick bara bra. En frisk och pigg liten där inne :) la sig dock med huvudet lååångt ner så BM hade svårt att mäta huvudet, men till slut gick det. Jag vet inte men jag tror mig skymta en snopp och pung! BM visade båda benen parallelt och det MÅSTE varit en snopp jag såg :D dock missade sambon det så tyvärr kunde jag inte diskutera det med honom efteråt :) jag har alltid trott det blir en pojke och nu är jag ännu mer övertygad :)

Svar på tråden Januaribebis 2012