Januaribebis 2012
Ja det är ju ett alternativ :) får nog köpa hem folsyra.
Ja det är ju ett alternativ :) får nog köpa hem folsyra.
Då kanske det är dags för en pojke nu? :)
Jag tar också Apotekets kvinna. Men ingen omega 3, borde jag göra det? Jag äter ju nästan aldrig fisk...
Har startat en ny tråd med denna fråga men det kanske finns nån här som kan hjälpa mig? Jag är KONSTANT HUNGRIG och vet inte vad jag ska ta mig till. Direkt när jag vaknar på morgonen krampar magen efter mat. Jag brukar äta en banan i sängen innan jag går upp men jag är hungrig ändå. Äter frukost och blir hungrig efter nån timme igen. Sådär fortsätter det hela dagen. Måste äta nåt hela tiden annars blir jag jättehungrig och får ont i magen. Känns som jag inte ätit på flera timmar! Kan tillägga att jag även mår illa och tvingar i mig olika saker som jag inte ens är sugen på bara för jag måste... Någon som känner igen sig eller har tips? Såhär kan jag inte hålla på, jag kommer ju gå upp 40 kilo!
Vad är långsamma kolhydrater då? Vad bör jag äta? :)
BEklagar verkligen till er som fått missfall :( kan inte ens föreställa mig hur jag skulle hantera det. Hoppas ni får styrka att klara er igenom det och sätta igång igen så snart ni orkar. Kramar
Är det farligt att lyfta tungt och anstränga sig? Om ja, varför? Vad kan hända?
Jag måste alltid gå upp en gång på natten för att kissa. Vaknar och är akut kissnödig! Och på morgonen när jag vaknar får jag springa till toan igen för att kissa.
Men har aldrig känt någon "växtvärk" denna graviditet. Måste man göra det? Börjar bli orolig om jag fått ett MA... Har alla ni andra växtvärk? Hur känns det?