Inlägg från: Alltochinget |Visa alla inlägg
  • Alltochinget

Januaribebis 2012

Jag kan inte heller känna livmodern, fast jag är smal.

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • Alltochinget

Bebismys: jag har inte heller känt bebisen än och blir lite orolig när alla andra verkar känna av buffar hit och dit. Vecka 16+3 idag.

• Alltochinget

I vårt landsting erbjuds alla kub-test också. Bor i Östergötland. Idag köpte jag mitt första mammaplagg, ett par jeans från hm. Jättesköna! Jag älskar dom redan! Känns precis som leggings eftersom de är så mycket stretch :) fast som trycker inte på magen såklart som mina leggings börjar göra. Får hoppas jag inte blir så stor om rumpan och låren för dom sitter rätt tajt :P

• Alltochinget

Här är en länk till jeansen: www.hm.com/se/product/92121 Finns i andra färger också men jag gillade dom där just för att de var lite anorlunda, lite glansiga nästan :) och så tycker jag om tajta stuprörsjeans :) perfekta! Kan verkligen rekommendera!

• Alltochinget

Jag tyckte dom var vanliga i stl. Köpte 38 och har det annars också :) fast i vanliga byxor dock. Har ju inga mammakläder sen innan iofs :)

• Alltochinget

Mabuse, jag ska flyga 2 september (vecka 19+3). Vad var det som var obehagligt?! :O

• Alltochinget

Jag tillhör dom som inte gått upp i vikt, magen växer inte och jag har inte känt några buffar från bebisen. MEN imorse när jag vaknade och kände på magen kände jag nåt hårt på höger sida under naveln. Det måste ju varit bebisen som låg där?! Jättehäftigt! Men jag kände ingen rörelse i magen. Hoppas verkligen bebis växer och mår bra. RUL 25de. Såg att det var några fler som ska gå då :)

• Alltochinget

Väldigt många av er som kollar kön :) vi kommer inte kolla men vi får inte veta i vår Kommun ändå. Kanske hade tänkt annorlunda om det erbjöds :) fast nu känns det självklart att inte ta reda på det och vänta med spänning på förlossningen. 25/8 är det dags för RUL för oss :D

• Alltochinget

Vi ska till BM i vecka 26 nästa gång. Inte förrän OKTOBER!

Svar på tråden Januaribebis 2012