Januaribebis 2012
Vi är inne på emmaljunga nitro city. Bara måste ha en vagn med svängbara framhjul, så smidigt! Min syster har en sån och hon älskar den!
Vi är inne på emmaljunga nitro city. Bara måste ha en vagn med svängbara framhjul, så smidigt! Min syster har en sån och hon älskar den!
Imorgon är det dags för inskrivning, v11+6 :D det ska bli kul att få träffa BM. Tog blodprov hos henne förra veckan och hon var jättegullig! Har haft henne tidigare när jag förnyade p-piller och gjorde gynundersökning. Hur mår ni allihopa? Börjar illamåendet och tröttheten gå över? Jag mår inte lika illa som förut, bara när jag inte ätit på ett tag. Men tröttheten hänger i..
Idag ska vi göra kub! Åh jag är så nervös så jag knappt sovit nåt inatt..... Snälla ni, håll gärna tummarna för oss att allt ser bra ut! Vecka 12+1 idag.
Kub gick jättebra! Myran sprattlade, vinkade och drack fostervatten. Så jävla häftigt! :D och hjärtat tickade på... Jag är så lycklig!
Förstår nu din nervositet du hade imorse.. ska in på UL nästa vecka. Känns jätte läskigt! Hoppas jag får se samma som dig!! :DPaet, ja till mig sa dom att jag inte skulle kissa inom en timme innan UL. Det kommer säkert gå jättebra för er. Ska bli kul att höra hur det kändes för dig på tisdag :) Bebisen vände på sig och sprattlade flera gånger :) och det var så coolt att se när den drack fostervattnet! Man riktigt såg hur den öppnade munnen :O helt sjukt alltså! Vi fick tid för RUL 25 augusti också, bara 6 veckor dit (inklusive 4 veckor semester) så det kommer gå fort :)
Ja det var jättehäftigt :D vi ska också utomlands, vecka 35 och ska på UL veckan innan så det var skönt att fågöra det innan. Hoppas du också får det. Blir ni kallade eller får ni boka tid själva? Vi bokade tid med barnmorskan son gjorde kub.
Jag ska också kolla in den :)