Januaribebis 2012
Jag vet inte hur långt upp min når. Jag känner den inte. Nej BM sa inget om det.
Jag vet inte hur långt upp min når. Jag känner den inte. Nej BM sa inget om det.
Grattis! Visst är det en underbar känsla? :D
Vi har köpt ett brio babyskydd som var kampanj på. Sen har vi fått ärva en babybjörn bärsele. Kläder har jag köpt I love mum/dad bodys från hm bara. Har också funderat på overall, vad man ska ha. Och hur man ska bädda i vagnen?! Vi ska ha en emmaljunga med hårdlift. Ska man ha åkpåse i? Får det ens plats? Eller täcke? Filt? Fårskinn? Jag har ingen aning. Man får väl höra efter när man köper vagn, vad de rekommenderar. Eller vad säger ni andra med erfarenhet?
Många som ska till Ullared i höst. Min svärmor ska dit och känner jag henne rätt kommer hon hem med en del till bebisen ;)
www.kappahl.com/ProductImages/KAW_106765_F_1.jpg Den här overallen har jag blivit förälskad i. Så himla söt och härligt färgglad i trista vintern :D måste nog ner på stan imorgon och se om den finns.
Paet, grattis till lyckat UL :)
Anlijoos, visst är den söt?! :D jag vet inte om den är varm, har bara sett den på nätet. Men i huvan ser det ut som den är fodrad iaf :)
Lycka till alla som ska på RUL idag!
Jag har inte heller fått mitt moderskapsintyg. Får det nog nästa besök i v 26, hoppas jag :)
Fick första frågan från utomstående om jag var gravid när vi var i Turkiet för 2 veckor sedan (i v 20). Jag blev helt chockad eftersom jag inte tycker att magen är så stor än. Att dom vågar fråga. Det skulle aldrig hända i Sverige :) det var dessutom flera som frågade (vissa tog för givet och frågade hur gammal bebis var), 5-6 stycken.