Januaribebis 2012
Jag har föresten inte varit hos BM nån gång. Ska inte dit förrän inskrivningen 11 juli. Tyckte det var konstigt att jag inte ens fick ett hälsosamtal :S
Jag har föresten inte varit hos BM nån gång. Ska inte dit förrän inskrivningen 11 juli. Tyckte det var konstigt att jag inte ens fick ett hälsosamtal :S
Paet, ja jag är jätteglad att jag får göra UL så tidigt. Förstår att det känns långt till v18 :/ Zatori, jag är i vecka 12 (11+6) dagen vi har inskrivning. Vet inte när man brukar ha.
Såg filmen ikväll som ni pratade om. Och jag grät flera gånger! Usch va hemskt. Det räcker inte att man är orolig under graviditeten, sen kommer man vara orolig när bebisen är född också! :/
Kan man känna livmodern redan? Inatt och imorse när jag vaknade kände jag som en hård liten boll i magen precis där håret börjar. Kan det varit livmodern såhär tidigt?! Går in i vecka 9 imorgon. Om inte, vad kan det annars vara? Har inte känt så förut. Har smal mage, och speciellt på morgonen.
Vi kommer nog beställa en vagn nÅn gång i höst skulle jag tro. Som sagt så kan ju barnet komma tidigare och det kan vara 10 veckors leverans. Oktober låter lagom i mina öron :)
kommer köpa vagn direkt efter vårt ul runt vecka 18-20...
har ni några roliga semester planer???
jag och familjen åker till legoland om 2 veckor kommer vara borta 4 dagar, sen har vi 3 veckor till i aug och 5 dagar runt vår bröllopsdag i sept(tänkte unna oss barnfri weekend)