• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • curiosa
    Snösport skrev 2011-06-06 09:18:33 följande:
    Samma här v6+0 idag, men var lite snurrig i magen igår och lite idag men inte på morgonen mer på förmiddagen...men inget mer så jag mår toppen och målar friggeboden + ska måla fönster men då ska jag dra på mej en mask för Beckers visste inte om den vattenlösliga färgen är ok att måla med när man är gravid...har de aldrig fått den frågan innan= konstigt!
    Ska bara grundmåla så ska avvakta tills jag kollat upp på tisdag för annars får mannen måla.

Någon som har koll.. Beckers vattenlösliga fönsterfärg?  vanlig färg om man står utomhus som är vattenlöslig är ju ingen fara, det har jag kollat.
    Definitivt om den är vattenlöslig så är den helt ofarlig för alla, gravida som inte gravida.
  • got2b
    Astrogirl skrev 2011-06-06 08:17:24 följande:
    V 6+1 idag & mår fortfarande toppen. Blir orolig när jag inte har några symptom. Rädd för MA som sist.
    Vet hur du känner. Visst mina bröst ömmar lite och just idag råkar jag ha lite molvärk, men annars inget. Känns både bra och dåligt. Bra att slippa må dåligt t.ex. Dåligt för att jag blir orolig för MA igen.. På fredag vet jag hur det ligger till i alla fall.
  • Astrogirl

Skönt att höra att jag inte är helt ensam om att inte känna så mycket symptom ännu. Vi håller tummarna för oss alla att allt är bra!

• Alltochinget

Vecka 6+6 idag, går in i vecka 8 imorgon :D jag är mer och mer lättad för varje vecka som går men samtidigt är jag också orolig för MA eftersom jag inte heller har mycket symptom. Det enda är att jag är trött och öm i bröstvårtorna. Har någons bröst blivit större än? Jag ser fram emot en större storlek, hoppas på det ;) jag har små bröst nu så därför skulle det vara kul.

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • shadowstorm
    Alltochinget skrev 2011-06-06 09:57:37 följande:
    Vecka 6+6 idag, går in i vecka 8 imorgon :D jag är mer och mer lättad för varje vecka som går men samtidigt är jag också orolig för MA eftersom jag inte heller har mycket symptom. Det enda är att jag är trött och öm i bröstvårtorna. Har någons bröst blivit större än? Jag ser fram emot en större storlek, hoppas på det ;) jag har små bröst nu så därför skulle det vara kul.
    mina håller på hoppa ur min E-kupa du kan få av mig!! hehe...vill INTE ha större!! :D
  • Someday

Jag är också fortfarande väldigt rädd för MA... Trots att jag har sett ett hjärta slå i 6+4.... Nu är jag i 8+4!
    Mår väldigt illa och är mycket trött, ömma bröst och växtvärk på ett helt annat sätt än förra gången faktiskt och det borde ju tala för att allt är ok. Ändå finns oron där. Jag försöker att inte tänka så. Försöker att tänka att jag väntar barn och inte missfall men det är tufft emellanåt ändå...
    Jag antar att det är rädslan för att bli besviken igen som gör att jag tvivlar och inte vågar vara gravid fullt ut.

• Kissekatten

10+0 idag och bara 2 veckor kvar till första UL.

Dotter f. 2010-03-10, syskon BF 2012-01-01
  • zatori

7+0 idag. Det går långsamt framåt! En vecka kvar till VUL. Hoppashoppas tiden går fort.

• erajka
    zatori skrev 2011-06-06 11:25:56 följande:
    7+0 idag. Det går långsamt framåt! En vecka kvar till VUL. Hoppashoppas tiden går fort.
    vi ska iväg imorgon, jag är lite nervös faktiskt
  • zatori
    erajka skrev 2011-06-06 11:31:20 följande:
    vi ska iväg imorgon, jag är lite nervös faktiskt
    Ja, just det ja! :) Vad spännande. Jag har som sagt en hel vecka kvar. Det kommer att gå jättebra ska du se. <3Ska du till KK och göra det? Jag är också jättenervös. Mest för om det verkligen är något därinne eller inte eftersom jag har så få symtom. Hur mår du? Några symtom? Kram.
Svar på tråden Januaribebis 2012