• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • partouze

Ska till BM idag och boka in tid för rul m.m .. Spännande ! Dock mår jag förfärligt illa idag så ville bara ligga i sängen haha

• Majskorn
    roxylady skrev 2011-06-07 09:21:04 följande:
    Blir helt förvirrad nu.. men är det inte under v6 som hjärtat börjar slå eller är det under v7? Så att när man nått v6 så är det normalt att det slår? Läser någonstans att i v7 så börjar det slå. Trodde det hände förlänge sedan?
    Hrm...
    v 6+1 d så börjar hjärtat slå så precis i början av vecka 7 :)
  • Mamma till svea

Har oxå plussat & ska på vul idag (tisdag)...Hoppas få se hjärtat slå!

• martstra

Idag skall jag på vul... Börjar bli riktigt nervös trots att jag har kraftiga symptom iform av illamående och ömma bröst. Fick ett MA i januari så det är säkert det som spökar! Hoppas verkligen att allt är som det ska!!!

• anmaelli

Jag var på VUL i vecka 6 (5+6), men de såg inga hjärtslag. Det beror mycket på utrustningen och om ni inte ser något så ska ni inte oroa er!!

Jag ska på nytt VUL idag, är i vecka 7 (6+6) så jag hoppas få se ett eller två hjärtan slå :)

• Snösport
    anmaelli skrev 2011-06-07 11:07:48 följande:
    Jag var på VUL i vecka 6 (5+6), men de såg inga hjärtslag. Det beror mycket på utrustningen och om ni inte ser något så ska ni inte oroa er!!

Jag ska på nytt VUL idag, är i vecka 7 (6+6) så jag hoppas få se ett eller två hjärtan slå :)
    Hoppas du ser ett fint hjärta..jag ska i nästa vecka på 7+0...jag har nästan inga symptom alls än. Vill också se ett hjärta nästa vecka så det blir mer verkligt då jag ännu inte smält chocken....glädje i överflöd men ändå en chockTungan ute trots så stor längtan.

Marstra: Läkarna säger att det är fullt normalt och man är inte mer eller mindre gravid av att ha massor av symptom eller nästan inga symptom . Nä aldrig kul med sådan historik men NU ska det gå bra!!!
    Lycka till på VUL!!

RaraS: Hur var Barcelona?? Ska köpa tidningen RES som har om Barcelona detta nr såg jag idag. 8+2 är ju härligt långt in i graviditeten tycker jag Solig
  • RaraS
    Snösport skrev 2011-06-07 11:16:45 följande:
    RaraS: Hur var Barcelona?? Ska köpa tidningen RES som har om Barcelona detta nr såg jag idag. 8+2 är ju härligt långt in i graviditeten tycker jag Solig

Håller tummarna hårt för att du ska få se ett hjärta i v 7+0, nästa vecka!

Barcelona var en underbar stad! Perfekt blandning av sol och bad, sevärdigheter och storstad! Väldigt coolt med storstäder som har så fina sandstränder! Jag åker gärna dit igen när jag är "frisk"! ;)

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • Sapato

Usch, sitter på jobbet och är sååå trött + att jag mår illa som sjutton
    Vill inte säga något än så det är bara att bita ihop. Kunde inte ens äta lunch!!

• Niins

Idag är illamåendet inte att leka med!! Idag kom första spyan på jobbet, hoppas ingen hörde mig!! Ska vänta att berätta efter semestern hade jag tänkt!! Då är jag i v 18!!

• erajka

idag har vi varit på UL =) Vi fick se ett hjärta slå, fostret var 5 mm stort och vi är i v 6+4. Enligt BMs beräkningar skulle vi varit i v 7+3 så bakåtflyttad en vecka =)

Svar på tråden Januaribebis 2012