• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • bumbi 84
    anmaelli skrev 2011-06-07 17:33:08 följande:
    Hejsan,
    Nyss hemkommen från vårt VUL där man såg två små hjärtan ticka. Den ena är lite större, men det är för tidigt att dra några slutsatser av det då det är så smått allting. Känns underbart skönt att ha kommit så här långt. Imorgon går jag in i vecka 8.

Jag mår illa och är supertrött... men idag känns det helt ok :)

Lycka till nästa vecka!! Håller tummarna!
    Grattis till tickande ♥:an
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • Syoss

Jag är rejält avundsjuka på er som mår bra :P jag mår illa hela tiden och så fort jag blir lite lite hungrig så blir det mycket värre om jag inte petar i mig lite mat i tid. Och uppblåst mage och bröst är heller inte så kul. Men jag ska väl inte klaga, det är ju bara kotten i magen som gör sig påmind haha.

• Ronja00
    Frökenolson skrev 2011-06-07 19:45:40 följande:
    härligt att du fick se de små liven, kul med två! Bebisar växer ju olika, den växer nog till sej!
    Stort grattis!
    Grattis * 2 !!!! =) Är själv (enäggs)tvilling & det är speciellt!!! ;)
  • zatori
    anmaelli skrev 2011-06-07 17:33:08 följande:
    Hejsan,
    Nyss hemkommen från vårt VUL där man såg två små hjärtan ticka. Den ena är lite större, men det är för tidigt att dra några slutsatser av det då det är så smått allting. Känns underbart skönt att ha kommit så här långt. Imorgon går jag in i vecka 8.

Jag mår illa och är supertrött...  men idag känns det helt ok :)

Lycka till nästa vecka!! Håller tummarna!
    TVÅ små hjärtan? Underbart! :)
  • twistedtofit

Mys med 2 stycken! Är jag den enda som inte ska göra vul? Eller det vet jag förstås inte, jag har inte bokat tid hos bm än för inskrivning. Tänkte göra det när mina piller tar slut typ nästa v

• Kissekatten

Jag bara väntade på att de första tvillingarna skulle dyka upp i tråden. :) Grattis!! Jag ska inte heller göra nåt vul. Men jag får göra ett tidigt UL om två v. för att jag bad snällt

Dotter f. 2010-03-10, syskon BF 2012-01-01
  • LillaEko

Åh så spännande med 2, har också funderat på att det borde komma någon iallafall.

V 11 (10+0) idag, känns skönt att tiden går iallafall lite framåt.
    Men fortfarande lika "bakis" med mitt kyvande illamående.
    Kvällarna blir bara värre och värre.

Igår va jag ju på hundkurs, som gick kanon.
    Men väl hemma slog trötthetsillamåendet till med dunder och brak innan jag hunnit ner i sängen.
    Hopplöst!

Någon som har börjat fundera på försäkring? 

• Marsätt

Jag ska inte heller göra något VUL. När det gäller försäkring så har jag haft trygg/hansa vid mina tidigare graviditeter, den man betalar en liten slant för.

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
  • minneli

Jag ska inte heller göra vul, jag får snällt vänta till 11 juli då jag iaf ska få lyssna på hjärtat hos bm.

Har inte funderat på gravidförsäkring. Förra gången hade jag länsförsäkringar. Då gick gravidförsäkringen automatiskt över till en barnförsäkring som var gratis ett tag.

Spännande att få se två hjärtan ticka! Jag drömde att jag fick göra ett ul inatt.. då såg man en bäbis med konstig näsa =D

• Niins

Jag ska heller inte göra något VUL! Får snällt vänta tills RUL!

Svar på tråden Januaribebis 2012