• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Someday

Att hjärtat börjar slå är ju inte samma sak som att det syns på VUL.
    Fostret är ju så litet så det inte är mycket större än ett knappnålshuvud.

• shadowstorm
    anmaelli skrev 2011-06-07 17:33:08 följande:
    Hejsan,
    Nyss hemkommen från vårt VUL där man såg två små hjärtan ticka. Den ena är lite större, men det är för tidigt att dra några slutsatser av det då det är så smått allting. Känns underbart skönt att ha kommit så här långt. Imorgon går jag in i vecka 8.

Jag mår illa och är supertrött...  men idag känns det helt ok :)

Lycka till nästa vecka!! Håller tummarna!
    visste väl att nån av oss iaf skulle få två :) hihi :)
  • Frökenolson
    Hejsan,
    Nyss hemkommen från vårt VUL där man såg två små hjärtan ticka. Den ena är lite större, men det är för tidigt att dra några slutsatser av det då det är så smått allting. Känns underbart skönt att ha kommit så här långt. Imorgon går jag in i vecka 8.

härligt att du fick se de små liven, kul med två! Bebisar växer ju olika, den växer nog till sej!
    Stort grattis!
  • Astrogirl
    Hejsan,

Fantastiskt med två små hjärtan. Håller tummarna för er!
  • Cvb
    Shirin85 skrev 2011-06-07 18:52:46 följande:
    Vilken cool sida, min bebis hjärta började slå 11 MajGlad

Ja visst är det :) Man får sig ett leende på läpparna när man är på dessa datum då det är något särskilt som händer :)
  • misssally

hej på er igen, jag har varit borta ett tag, mest sovit om jag ska vara ärlig, men nu har jag uppadetar mig lite :) Grattis till er nytillkomna och kul att höra om alla VUL som gått bra.

Själv så har jag inte börjat må särskilt illa än, det kan vara 5 minuter här och där, men det brukar gå över om jag äter något litet.. Jag har inte spytt än, pepparpeppar.... Fast det är lite som ni andra säger, det skulle vara skönt att känna ordentligt att det var nåot där inne..

Ska på inskrivning i morgon hos BM, och på KUB/NUPP test den 7/7.. Jag längtar så..
    Jag ska dock göra Cellprovstagning hos BM i morgon, spå kanske kanske kan de få för sig att kika om de kan se någonting i samband med det.

Annars är jag mest trött, kände nu att jag var tvungen att sätta mig framför datorn istället för fotbollen ;)

• Zimmis
    roxylady skrev 2011-06-04 23:52:49 följande:
    Åh du och jag är på exakt samma dag :)
    Ja fy.. ända till andra veckan i Juli!! Känns superlångt dit..
    Kul, vad spännande! Hur mår du?
  • roxylady
    Majskorn skrev 2011-06-07 16:55:11 följande:
    jag va på vul i v 5+6 och då slog inget hjärta men det kanske är olika...min appar har sagt v6 men 6+1 är ju vecka 7....de är dock på engelska och de kanske räknar annorlunda vad vet jag nu slår iaf hjärtat och det är viktigast :)
    Ja det är sant det :) Okej.. ja men visst är det! ja jag har en engelsk också och den säger likadant som din tror jag.
    Men alla svenska säger under vecka 6. Men som sagt.. precis! Det är ju helt olika från embryo till embryo.

Hur hittar man privata kliniker som gör VUL egentligen?? Vill ju ha det men lär ju vända mig till en privat..
  • shadowstorm

OOoj vad gott det var med glass ikväll :) Mår fortfarande okej :) Förstår inte detta, MEN jag klagar inte men hade räknat med på super dåligt nästa gång jag blev gravid med tanke på hur jag hade det med sonen.

• roxylady
    shadowstorm skrev 2011-06-07 20:51:49 följande:
    OOoj vad gott det var med glass ikväll :) Mår fortfarande okej :) Förstår inte detta, MEN jag klagar inte men hade räknat med på super dåligt nästa gång jag blev gravid med tanke på hur jag hade det med sonen.
    Mår du också hur bra som helst? :)
Svar på tråden Januaribebis 2012