-
Det finns absolut hopp för de som blödit =) Min kollega blödde tex hela sin graviditet med ett av sina barn!Maximumtaste skrev 2011-05-11 20:55:35 följande:Minneli: okej:) då finns det hopp för dem som blödit iaf:).. Har hört att det är vanligt men man blir ju orolig.. Jag har inte haft nä mer blödningar efter nidisen.. Jag hoppas de håller sig borta.. -
Usch här händer det trista saker=( Och jag blir ju inte mindre nojjig... . Men skönt ändå för alla att skriva av sig!
Jag har varit så trött idag på jobbet och jättehungrig! Sen så har jag väl kissat ungefär tusen ggr.
På måndag har jag bokat en möte med chefen då jag ska säga att jag måste gå upp till 100%...
Känner väl igen mig på alla era symptom utom ömma bröst. Det hade jag när jag väntade min dotter men det har jag inte nu.. kan yttepytteliiiite. -
Jag fick lite kraftigare "mensvärk" igår och tänkte lite skrockfull som man är att jaha på fredagen den trettonde gick det åt helvete.. men sen gick det över. Jag är konstant hungrig men inte sugen på något!
Min sambo hade grillat igår och jag tyckte det var jätteäckligt... som att grillat är äckligt... inte.
Går in i vecka 8 på tisdag, då har vi tänkt att berätta för våra föräldrar. På måndag ska jag berätta för min chef eftersom jag måste gå upp till 100%. Min bästa kompis är även gravid så det ska bli riktigt roligt att berätta för henne =D -
Beklagar, hoppas du får en bäbis 2012 ändå, många månader kvar av det året =D Så du klarar det säkert!SmoochiePoo skrev 2011-05-14 18:37:22 följande:Ja lämnar denna tråd då jag nu fått mitt test svar. Men hoppas komma tillbaka igen vid senare tillfälle då jag fortfarande hoppas på en bäbis 2012
Lycka till allihopa! -
Förra graviditeten mådde jag illa till v.14.
Idag har både sambon och dottern fått magsjuka, så nu väntar jag på att åka dit själv.. jobbigt, är ju illamående nog ju! -
Haha ja precis! Inskrivningssamtalet är ju ungefär så =) Förra gången gick jag i v.8 men den här gången tyckte jag inte det var så bråttom, så jag kommer precis gått in i v.10 när jag går dit. Tycker det är rätt stor risk att stöta på ngn man känner där också så jag väntar gärna. Väntrummet till barnmorskan är bredvid dörren in till bvc.. inte så bra sådär ibörjan när man vill hålla det hemligt. Och jag känner en hel den som går på bvc eftersom jag är förskollärare. Hade nog helst väntat till v.12 men de ville inte dom.Glenn skrev 2011-05-15 09:22:55 följande:Jag ringde dagen efter +. Det var en onsdag. Fick komma på fredagen på infosamtal som i princip gick ut på att säkerställa att jag inte knarkar
. Inskrivning blir i juni. Då är jag i vecka 11.
Nu verkar mitt illamående ha kommit med besked. Fy faderackarn säger jag bara. Det enda jag kan tänka mig att äta är coctailtomater.
Jag har kommit på att jag är sugen på youghurt med fruktbitar i... -
Välkommen till en aktiv tråd! =)cabrera skrev 2011-05-15 12:13:01 följande:Hejhej hoppar in här hoppas det är Ok.. är i v5+2 o beräknad bf 3 januari :)
Jag är i v.6+5 och har bf 2 januari, kan det skilja så mycket? Eller är du i 6+2? -
Nä inte jag heller, kanske spelar roll hur länge man brukar ha mellan mensen eller nåt. Jag har bara räknat ut här på fl och idag stod den på 6+5. Tänkte om du var längre gången än vad du trott kanske =Pcabrera skrev 2011-05-15 12:52:14 följande:Tack :) Nee är i v5+2 .. Har ingen aning hur det där funkar.. -
Nä jag blev det oxå =Dshadowstorm skrev 2011-05-15 13:29:32 följande:men är det nåt fel på FL:s uträknare idag hur kan du ha BF 3 jan? om du är gravid i vecka 5+2,
Är det bara jag som blir förvirrad i denna tråd idag? -
Mamman76... vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vilken hemsk upplevelse! Hoppas du har bra stöd hemma!