• minneli

Januaribebis 2012

Idag var jag tvungen att sjukskriva mig, är så illamående. Blä! Skyllde på ev. magsjuka..men sambon har det ju så det kändes ju helt ok att skylla på det.

• minneli

Igår mådde jag så dåligt och det slutade med att jag kräktes..vilket jag hatar!
    Men det blev ju mkt bättre sen iaf.

Idag går jag in i vecka 8! Det är tänkt att vi ska berätta för våra föräldrar nu.. ojojoj... måste nog ta ett test till idag bara för att se... hahaha... tur man köpt billigt storpack med tester =)

Det är väldigt många härinne som gör vul, här har man ingen direkt möjlighet till att boka privat heller. Tror det finns en som gör det men det lär väl vara milslång kö dit så jag försöker mig inte på det om inte det blir nå konstigt.

• minneli

Nu har jag testat igen och det var två streck fortfarande, helt onödigt egentligen att testa igen, men men =)... ska bli väldigt roligt att berätta så jag hoppas vi kan göra det ikväll.

• minneli

Åh jag skulle inte tagit ett till test, nu har jag börjat nojja mig över att det inte är lika starkt.. suck..

Vad tror ni?
  • minneli
    cabrera skrev 2011-05-17 10:42:19 följande:
    Inatt har jag vaknat pga illamående 4 ggr... hemskt :( Nån mer som har upplevt det ?
    Ja jag vaknar på natten av att jag är kissnödig, hungrig och illamående.
  • minneli
    cabrera skrev 2011-05-17 10:54:24 följande:
    Oj då får man väll bli nöjd med "bara" illamående då
    Haha, ja kanske det=) Men jag försöker hålla mig från att gå upp för annars är risken stor att jag väcker dottern. Förra graviditeten hade jag salta kex i sängbordslådan...
  • minneli
    Mysgosmys skrev 2011-05-17 12:36:20 följande:
    HCG är ju som högst i början så det är normalt att det avtar lite.. :P
    Åh tack för ditt svar =D
    Nu kan jag slappna av lite! (och även sluta titta på den här tråden konstant till ngn svarade..haha, man blir ju toki av det här =P   )
  • minneli

Vad ska man ta mot illamående? Hade ju tänkt försöka jobba imorgon men måste nog ta en sväng förbi apoteket innan. Prostafen är det bäst eller? Och det är inte farligt för barnet?

• minneli
    Stellan skrev 2011-05-17 13:13:13 följande:
    Förresten, hur tidigt plussade ni? Tror jag plussade på 3+4. Känns tidigt, kan man ens få plus då? (Spekulerar i om jag är längre gången än vad jag tror.....)
    Tror jag plussade på 4+3
Svar på tråden Januaribebis 2012