• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Sunflower Sthlm

Det enda jag har sugen på till lunch idag var Subway, så det var bara att sätta sig i bilen och åka iväg. Man gör man inte för att få i sig lunch överhuvudtaget. Glad

• Alltochinget

Jag slutade med Apoteket kvinna vitaminer för några dagar sen för att jag läste att det kan påverka illamåendet. Men man ska ju gärna äta folsyra fram till v12 iaf så nu blir jag lite orolig. Kommer nog ta en tablett ikväll iaf. Jag mår ju fortfarande illa så det verkar inte hjälpa.

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • Butikslager
    Sunflower Sthlm skrev 2011-06-16 12:49:35 följande:
    Det enda jag har sugen på till lunch idag var Subway, så det var bara att sätta sig i bilen och åka iväg. Man gör man inte för att få i sig lunch överhuvudtaget. Glad
    Fy vad avis jag är!

Jag älskar subway! Den enda "stora" kedjan vi har är Frasses och sibylla.
    McD är det 35mil till och närmsta subway tror jag ligger i Umeå? Det är ju skitlångt.
  • LillaEko

Jag har ätit fil med jordgubbar i till frukost 2 dagar på raken nu, funkar perfekt mot morg illamåendet, och är otroligt smarrigt :)

• Sapato

Vi har subway i samma hus vi bor i men kan inte äta där tycker inte alls om deras mackor :-/

• erajka

Läkaren som jag var hos igår tipsade om att äta kaloririkmat om man har svårt att äta. Men jag tycker det är så svårt att veta hur man ska hålla en jämn balans. Jag vill inte gå upp för mkt i vikt, har än så länge inte gått upp nått.

• RaraS
    Alltochinget skrev 2011-06-16 12:51:37 följande:
    Jag slutade med Apoteket kvinna vitaminer för några dagar sen för att jag läste att det kan påverka illamåendet. Men man ska ju gärna äta folsyra fram till v12 iaf så nu blir jag lite orolig. Kommer nog ta en tablett ikväll iaf. Jag mår ju fortfarande illa så det verkar inte hjälpa.
    Som jag har skrivit innan så har jag slutat med Apoteket Kvinna och köpt Folsyra tabletter istället....de vanliga vitaminerna kan man nog vara utan men Folsyran vågar jag inte chansa med. Jag ska börja med Apoteket Kvinna igen sedan när jag mår bättre!
    Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • roxylady
    Sunflower Sthlm skrev 2011-06-16 12:47:35 följande:
    Japp, jag också. Har i och för sig inte försökt heller. Känns inte som det kommer att bli bättre om man kräks, men det kanske det blir? Jag mår illa från att jag sätter mig i bilen på morgonen tills jag somnar. Konstant. Men imorgon är det inskrivning hos BM så då får vi se vad hon säger. Förstår inte hur jag ska hålla skenet uppe på jobbet, snart kommer ju nån att fatta att det är nåt med mig eftersom jag knappt får nåt gjort, är inte social för fem öre, kommer sent och går tidigt.. ja, listan kan göras lång. Glad Men imorgon ska jag jobba hemifrån, ska bli sååå skönt!
    Ursch det är så jobbigt att må illa på jobbet :( Idag var det värsta på länge så jag stannade faktiskt hemma.
    Är inte sugen på nått alls idag förutom mackaroner och ketchup liksom!! Bra energi haha! Men bättre än ingenting i alla fall :)

Känner samma sak.. sitter i kassa och möter folk hela dagarna.. det är inget vidare som illamående :(
  • roxylady
    Alltochinget skrev 2011-06-16 12:51:37 följande:
    Okej.. kanske man ska ta det lugnt med vitaminerna då? Hrm.. funderar en stund till.. har inte tagit morgondosen ännu..
  • roxylady
    LillaEko skrev 2011-06-16 12:55:17 följande:
    Jag har ätit fil med jordgubbar i till frukost 2 dagar på raken nu, funkar perfekt mot morg illamåendet, och är otroligt smarrigt :)
    Precis vad jag har beställt av sambon idag! ;) Hoppas att det hjälper mig med.
Svar på tråden Januaribebis 2012