• curiosa

Januaribebis 2012

Jag tvättar med samma tvättmedel och sköljmedel som till resten av familjen. Med lukt på båda.

• curiosa
    LillaJag89 skrev 2011-12-28 11:07:39 följande:
    Kan tipsa alla om apoteketsbh.

www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodu kter/common/produktinformation.aspx?Varuid=211331

dom är perfekta när mjölken rinner till, men även att ha på nätterna under amningsperioden.
    Köpte 3 st förra grav, och har köpt fler denna gång.
    Sidan kan inte hittas....och jag hittar inget då jag söker heller.
    om?
    Vad heter dom?
  • curiosa
    PrickenoGrodan skrev 2011-12-30 10:44:13 följande:
    God förmiddag! I natt klockan 3 gick vattnet, trodde först att det kanske bara var en vattning flytning så jag satte på mig en binda och gick och la mig igen. 3.45 kände jag hur det började sippra igen och gick upp på toa. När jag drog ner trosorna blev det en rejäl pöl på golvet. Har tillbringat morgonen på fl men inga värkar så nu är jag hemma igen. Ska dock in ikväll igen då det är på gränsen till för tidigt. Hoppas allt kommer igång snart...

Kan ju tillägga att så här var inte min första förlossning.
    Oj vad spännande.
    Ska du vänta in värkar nu då?
  • curiosa

Amningsinlägg har jag köpt tre pkt av. Bra att ha hemma fast att jag inte vet om jag ska amma eller inte.
    Blir det inte så får svägerskan dom för hon ammar just nu och behöver.

• curiosa
    ccecy skrev 2011-12-31 11:20:31 följande:
    Nu är klockan 12:20 här :) så om ungefär 12timmar är bebis välkommen :D men blir väl först i slutet på månaden i vilket fall som helst!
    Så känns det här med.
    Man håller tummarna att klara sig över 12 slaget och sen kommer man ju få vänta hur länge som helst.
    Bf 11 så egentligen inte många dagar kvar....
  • curiosa

Åh vad jag är nöjd att klarat över årsskiftet och så många man fick "slå på näsan" nu.
    Så nu ska den ut inget lugn och ro här inte längre :)

• curiosa

Så var det måndag igen och jag fick dra mig själv upp ur sängen. Hade kunnat sova precis hur länge som helst känns det som men jag vill inte vända dygnet fel för det är så tråkigt att sitta uppe sent och lägga sig själv när sambon redan sover.
    Annars är det jätte lugnt nu i magen (med förvärkar) så typiskt nu när den verkligen är välkommen.

Sista föräldragruppen idag och bm besök imorgon.

Svar på tråden Januaribebis 2012