• curiosa

Januaribebis 2012

En till ny.
    Har bf troligtvis 6/1. testade positivt förra måndagen.
    Dock så var jag inne på vul idag och där så såg de bara hinnsäcken men inget i den. Hon trodde antingen att det var för tidigt eller att se eller så är det nått som är fel. Den satt iafl där den skulle.
    Har ny tid om två veckor för att se om det utvecklat sig eller ej.

Och inte nog med att de inte såg nått på ulet idag, när jag kom hem så låg det ett brev efter att jag tagit cellprov i april, cellförändringar....

Hoppas att jag är här för att stanna.

Har två barn sen innan men pv har inga.

• curiosa
    Maximumtaste skrev 2011-05-10 18:40:30 följande:
    Jag är också jättetrött hela tiden.. Skulle kunna sova dygnet runt om jag inte vore tvungen att gå upp och jobba, ut med hunden och lämna sonen på skolan:) det är tur sambon städar och håller det fint hemma för jag har inte orkat nått de senaste tvä veckorna hehe..

Hur gamla är ni föresten?:) och har ni fler barn? jag fyller 24 i år och har en son som blir 7 till hösten:)
    Jag är 31 och har två barns en innan. De är 11 och 9 så detta blir verkligen en sladdis :)
  • curiosa

Trött är jag verkligen, illamående om jag inte äter regelbundet och yr blir jag det med. Men allt är helt hanterbart tycker jag.
    Bara två veckor kan gå fort så jag får svar om allt står rätt till där inne. Tycker att det är så drygt att vänta.

• curiosa
    RaraS skrev 2011-05-11 08:12:40 följande:
    Precis som Maximumtaste säger är det svårt att se tidigt. Igår var jag i 4+2 och han kunde se att det var en förtjockad slemhinna men inte se om det satt rätt, så därför tog han prov. Men han sa att från 5+0 bör man åtminstonde kunna se en hinnsäck.
    Jag är ev i v 5+4 och de kunde se en hinnsäck på rätt plats på mig igår men inget mer.
  • curiosa

Pratat med både bm här och på gynmottagningen på sjukhuset ang mina cellförändringar och jag skall in till dom senast i v 15 för ett nytt prov men det verkade ju inte vara akut alls.
    Sen fick jag även tid för inskrivning den 13 juni (vill inte ha tidigare för jag är på praktik då) så nu är det många datum att hålla koll på.

24/5: Vul igen, hoppas att det ser bra ut
    13/6: Inskrivning BM
    Mitten av juli nytt cellprov.

• curiosa

fast man kanske inte skall ropa hej ännu.
    Har nu en himla massa mensvärk och bruna flytningar. Känns som när mensen skall komma och nu nojjar man ju massor för om det är ett mf på G eller om det beror på gynundersökning/vul som gjordes igår.

• curiosa
    Missoctober88 skrev 2011-05-11 12:48:44 följande:
    Hur gör man för att få komma och göra vul?
    Lättast är att boka ett på en privat klinik och betala för det annars får du ringa din gynmottagning och be om ett där. Oftast så behöver man ju en anledning till varför man skall göra ett vul (om man vill göra det på sjukhuset) men inom det privata kan man göra det hur många gånger som helst utan anledning men det kostar ju däremot.
  • curiosa
    SmoochiePoo skrev 2011-05-11 14:53:08 följande:
    Är så ledsen, verkar som jag har fått ett mf...blödde efter träningen nu ganska rikligt, kanske 2 äggkoppar det har dock slutat nu. Men hade ju även massor med molvärk i går eftermiddag....så jag får lämna er här Rynkar på näsan

Lycka till alla andra <3
    Jag blödde så det rann längs benen när jag väntade båda mina stora barn. De hittade aldrig varför och båda är helt friska.
    Så än finns det hopp, ring och be att få komma in.
  • curiosa

Tog ett nytt test i morse, CB digital och nu vosade det 3+ så då måste ju min hcg halt ökat för förra måndagen var det 2-3.
    Känner ju inget alls just nu, därför nojar jag massor.

• curiosa
    pernillis skrev 2011-05-12 08:41:51 följande:
    Hej tjejer. Åh, vad jag uppskattar den här tråden. Det får mig att inte känna mig ensam om vad jag går igenom. Ni är ju också i det tidiga stadiet och minst lika oroliga och nervösa som jag över att få missfall. 

Hur mår ni? Jag undrar hur många timmar i snitt per dag ni känner en molande värk? För jag känner nästan av det hela tiden.

Kram 
    Jag mår oförskämt bra och det nojjar jag över. Känns bättre när man inte mår bra för då känns det som dte ska tycker jag.
    Jag hade molvärk igår kväll annars så har jag inte haft det på ett par dagar.
    Ska på vul 24:e igen och hoppas då på ett litet hjärta som tickar på men att vänta tills dess är typ olidligt.
Svar på tråden Januaribebis 2012