Januaribebis 2012
Bumbi 84: skönt att höra :) ja sant.. Kan tänka mig att det är mkt individuellt också. tack för det snabba svaret :)
Bumbi 84: skönt att höra :) ja sant.. Kan tänka mig att det är mkt individuellt också. tack för det snabba svaret :)
Jag har fått sedan några veckor tillbaka sendrag under fötterna eller i tårna. Blir tokig på det.. har aldrig haft det så lätt som nu.. någon mer som har det? Och kanske också vet vad det kan bero på?
Förstföderska, hälsosamtal v5, inskrivning v11, RUL v19 och nästa besök hos BM är 6/10...
Ok då kanske jag är ensam om det;) hoppas ni slipper det i alla fall. Sjukt obehagligt..
"Skönt" å höra att fler också har det som jag. Jag har också hört att man ska dricka mer om man får de där sendragen. Men även hört att det kan vara brist på magnesium?? Borde det inte vara nog med magnesium i de här mamma vital man tar? Kanske ingen mer än jag som tar dem men finns ju liknande på Apoteket, mitt val kvinna. Dricker gör man ju konstant så det kan det ju inte vara
Gaaaah skulle precis gå ur tåget. Är på väg på ett möte med ett cheerleadinglag och kunde knappt gå ur tåget för det drog å slet i samma ljumske som jag haft oförklarligt ont i då och då på senaste. Gör så sjukt ont!! Inte som när jag känt av ligamenten förr. Känns som det sitter djupare. Fick lov att beklaga mig bara. Kändes som jag skulle ställa mig och grina som ett litet barn ;)
Bumbi 84: tack för tipset :) ska äta mer banan. Försöker med det en gång om dagen så får öka på med nån till! :)
Coockiejar: Gud vad trist att folk som arbetar med sådana jobb ens kan få för sig att låta sådär när man är orolig!!! Känner igen mig!
Tror inte heller du behöver oroa dig. Tycker också att du ska ringa din BM imorgon. Man vill ju i alla fall höra det från henne.
Kan bebisen sparka mer när ni tex ligger åt höger och slutar så fort ni vänder på er åt andra hållet? Kan det vara att den tycker att det är obehagligt åt ett visst håll?
Jag sitter och fundrar över en skötväska till vagnen nu jag. Behöver er hjälp :)
Är det bra att ha en liten och smidig bag som man får ned det viktigaste i eller är det bra att ha en stor så man får ned mycket??
Har hittat en billig, liten å smidig väska som kommer att passa våran vagn. Ska man slå till?