• roxylady

Januaribebis 2012

Sapato skrev 2011-08-18 18:33:23 följande:
    Vart köper man mammajeans?? Hm's gillade jag inte
    Polarn å pyret har också. Har du varit där å kikat? :)
  • roxylady

Zatori: jag är också förstföderska och jag misstänker att jag har moderkakan i framvägg. Känner inte heller nånting vad jag vet i alla fall. Och jag är nu i v17+3, Har också varit orolig men försöker tänka på att det kan ju ta ett tag :) Försöker vara positiv ibland iaf :)

• roxylady

Jag kände nått igår men jag vet inte om det var magaktivitet som jag mest tror på. Därför jag säger att jag inte vet än.. men det kommer liksom på sidorna och inte rätt fram på isf :)
    Det betyder framvägg förstår jag?

• roxylady
    Alltochinget skrev 2011-08-19 19:11:22 följande:
    Paet, jag trodde också det var mina tarmar men nu vet jag säkert att det är bebisen. Snart kommer nog sparkarna bli starkare så du inte tar miste :)
    Okej :) Ja jag hoppas att det är det iaf! Är mest på kvällen isf :) Även på morgonen! När är det för dig?
  • roxylady
    Alltochinget skrev 2011-08-19 21:18:39 följande:
    Paet, jag känner lite då och då men mest när jag ligger ner, i soffan eller sängen. Vilket är på morgonen och kvällen ;)
    Okej :) Ja men då får jag hoppas på att det är bebis. Min sambo tyckte sig precis bara för en stund sedan känna bebis :)
  • roxylady

Zatori: eller så har du haft som jag senaste dagarna:) dvs buffar som du tror är något annat? Jag var osäker men ikväll när sambon lade på handen med ett litet tryck så kände han! Är avis! Han var före mig!:p men jag kände ju den inne ifrån iofs. Eller så trodde vi fel. Är ju så lurigt när man inte vet egentligen. Men tänk på att det var ikväll jag kände det! Imorgon kväll kanske det är din tur? hoppas! Skönt att du har RUL snart! Min är den 30e, känns så långt bort:/

• roxylady

Var på mitt RUL idag och allt såg så bra ut så! Känns bra! Dock låg bebisen så ihopkrullad att det var svårt att se först så vi fick lov att hålla på rätt länge innan de kunde se allt hihi! Vi gissar på att det är en kille faktiskt! Blev framåtflyttad ett par dagar så nu är man beräknad till 27/1! :) Känns skönt att ha detta överstökat!

• roxylady
    Empa86 skrev 2011-08-30 18:31:52 följande:
    Grattis till lyckat RULFlört

På torsdag är det min tur att få se knoddis för första gången! Hoppas det bara är någon där inne...Obestämd  
    Tack så mkt :D

Åh vad spännande! Det kommer att kännas så häftigt!! Ska ni kolla kön?
Svar på tråden Januaribebis 2012