Januaribebis 2012
Det kommer att gå fint ska du se. Försök att slappna av och tänk på att du ska få "hälsa" på er nya familjemedlem en liten stund :)
Tänkte på en sak det här igen med klädköp. Vad köper ni mest för storlek nu såhär i början? 50 eller 56?
Två: Ja det är ju så svårt att veta hur stor bebbe man får. Oj det var en liten plutt!:) ja en tillväxtkontroll kanske är något man skulle göra. Får du göra det i ditt landsting eller gör du det på privat klinik? Ja men precis! Det låter vettigt! Tack för tipset!
Vet inte om jag varit lite väl matglad men jag har gått upp 0,7 till nu. Så totalt sett har jag gått upp 4,2kg nu. Tänkte på att det måste väl vara mest blod osv som väger lite mer nu? För jag är inte sådär jätte stor ännu trots allt. Men sedan när bebis börjar väga så ska det bli intressant å se hur mkt man går upp :D
Jag går in i v21 imorgon.. (19+6 idag). Jag har känt av bebisens kickar varje dag sedan ca 3 veckor sedan tillbaka. Men nu senaste två dagarna så har det inte alls varit lika mkt. Senaste dygnet ingenting.. Jag hade lite växtvärk i livmodern i förrgår.. kan bebis redan ha fått ännu mer plats? Eller har h*n bara ändrat läge? Man kan ju inte låta bli att bli lite orolig ändå trots allt.. Har ni det likadant?