Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

Tärning6 skrev 2011-12-04 12:11:54 följande:
    härligt att allt såg bra ut...
    Frökenolson skrev 2011-12-04 10:24:47 följande:
    Mår bra med liten, men har en rejäl förkylning på G.
    Igår var bebis väldigt lugn och jag var lite orolig men sen började hickan och då kände jag mej lugn...
    Var och bowlade igår, det var en intressant upplevelse med tjockismagen ;) 
    Idag fick jag äntligen tagit lite bilder på magen igen, har varit dålig på det. Har inte heller skrivit i dagboken på jättelänge, får nog bli några blad snart medans man kommer ihåg hur man mått och vad som hänt et.c

Ha en fin adventsöndag tjejer!
    Inge kul med förkylning,,, Kul med bowling vill oxå...

Ha en trevlig advents söndag du med.. :DHåller med dig bor oxå i norr vill oxå ha snö å de e nuuuuuuuuuuuuu
    Ja du bor väl i samma stad som mig till och med ;) Och denna tid HAR vi snö!! Föra året kom den 17.de oktober och nu är det 4.de december och ingen snö :((
  • shadowstorm
    roxylady skrev 2011-12-04 12:21:21 följande:
    Samma här i Dalarna.. vi brukar ha fått vid den här tiden.. men ingenting har vi nu heller. Hade lite granna förra Söndagen men det försvann snabbare än snabbast. Hoppas den kommer till julen i alla fall! Idag ska vi på julmarknaden.. kommer ju inte kännas särskilt juligt precis
    Nä det är liksom nåt vit som saknas =( Sen blir det så mycket ljusare bara snön kommer. Nä jag längtar
  • shadowstorm
    Yrla skrev 2011-12-06 20:19:36 följande:
    Hej på er! Nu är jag inne på FL igen. Åkte även denna gång in för att han inte har rört sig på hela dagen. Sen skulle dom kolla tappen för säkerhetens skull eftersom jag har ganska kraftiga sammandragningar. Nu undrar jag om någon kan tala om för mig vad det innebär när läkaren säger att hon kan få in ett finger och att tappen har börjat mjuka upp sig. Jag har fått en brikanyl men absolut inga vettiga svar på mina frågor. :(
    Håller tummarna bebisen vill stanna, men en del går ju öppen för ha ett sakta öppningskedde under en längre tid :)
  • shadowstorm

vilken natt!!! vakna vid två av att jag hade extremt ont i ryggen, sedan går det bara en liten stund sedan sätter extrema förvärkar igång...ibörjan var det 20 min mellan ungefär men vid 4-5 tiden så var det 6 minuter mellan plus en intensiv smärta mellan...kunde ite ens ligga stilla i sängen! :( 2 alvedon och det känns lugnare men jag har förvärkar än men tack o lov mindre smärtsamma....

• shadowstorm

det blir en sväng upp på FF jag skulle ringa och höra om jag fick ta mera värktabletter men icke de ville ha upp mig på kontroll...tror inget är på g men de vill väl ta det säkra före det osäkra.

• shadowstorm
    Pusselbiten86 skrev 2011-12-07 08:19:34 följande:
    Jag fick åka hem från fl men skulle återkomma om de kom igen ju!
    De 3 barnen som bor med mig, har en annan pappa än mot bebisen!
    Deras pappa bor 16 mil från mig. O bebisens 25 mil( dit jag ska flytta 1 januari )

Men deras pappa säger att jag får skylla mig själv.. Att jag blev gravid osv!
    :(
    vilken idiot som säger så. Även om eran relation inte är bra så ska väl inte barnen straffas för det! Menar måste du åka så måste du åka THATS IT
  • shadowstorm

Då var man hemma igen från FF, har legat på CTG och blivit undersökt. Ctg visa att jag hade väldigt många sammandragningar men det förvånar mig ju inte med tanke på hur mina förvärkar är :P Undersökningen visa att livmodertappen är mjuk och är öppen ca 1.5 cm. Och det kan betyda vad som helst. Kan innebära att bebisen kommer tidigare eller att jag går tiden ut och är öppen. Men läkaren trodde inte jag skulle gå tiden ut med tanke på att jag inte hade någon slempropp och tappen börjar mogna.

• shadowstorm

Jag har skrivit i mitt förlossningsbrev att jag vill bara ha EDA om förlossningen går sakta så jag hinner återhämta mig. Annars vill jag inte ha det IGEN! Jag fick en allergichock av den med sonen!!! Plus avstannande värkar....inge kul så hellre genom lida smärtan än att det stannar av.

Svar på tråden Januaribebis 2012