Januaribebis 2012
Hb 100
Ferritin 11 (ref. 15-200ug/L).
Mina järnlager har minskat från 75 till 11 sista 3 månaderna, det är en liten parasit som tar allt mitt blod. Nu blir det blodpudding hela veckan.
STORT grattis västeråsmamman :)
Jag insåg idag att jag höll på förfalla så jag boka en tid på make up store och köpte lite nytt smink och fick ny plockade bryn och igår slängde jag i färg i håret. Uuha vad lätt det är att man förfaller som gravid ;P hehe
Jag har samma med CSN och jag läser till 8 januari (leker med ödet, ööh ja ;) Men vad gör man, det är bara gilla läget, sen kan man ju ta ut fp så det löser sig säkerligen :)
Nån mer som ska plugga under mammaledigheten? Jag tänkte köra igång igen i feb dock bara på 25-50% beroende på hur jag känner det funkar med lillbebisen. Och då ta bidragsdelen av CSN plus FP (läser ju hemma)
anynyym: Det ska jag göra. Fast du får bara ta ut CSN + FP om du läser hemma. Då får man ta ut fullt CSN och fullt FP.
Från det enda till det andra när man ändå gnäller ;) JAG VILL HA SNÖ!!! Jag bor ändå uppe i norr men inte får jag någon snö för det! Snacka om total saknad av julkänsla ;(