Januaribebis 2012
Stort grattis SFHelen :) Första bebisen i tråden. Hoppas allt kommer rulla på fint, lycka till och stooort grattis
Stort grattis SFHelen :) Första bebisen i tråden. Hoppas allt kommer rulla på fint, lycka till och stooort grattis
58 dagar kvar till BF fast jag gissar på några mer :P
Ja det är nära nu men känns ändå rätt långt bort än funderar lite på när man ska fixa till sängen men varje gång jag börjar fundera så blir det att jag kommer på nåt roligare haha ;P Och bb-väskan packar jag till jul när jag ändå ska upp och fira jul hos mamma o pappa. Och sambon ska vara hemma 35 mil ifrån mig och jobba!!! Hehe snacka om leka lite med ödet men men :P
SFHelen, vilken kämpa du och sonen är. Hoppas ni snart får komma hem så ni kan vara en hel familj. Och vilken duktig liten gosse som inte behöver andnings hjälp :) Lycka till och tack för att du tog dig tid att skriva :)
Jag känner att orken finns verkligen inte längre, jag orkar inte med mig själv eller min 2åriga son han retar upp mig så jag skulle kunna dra av mig håret. Och jag känner hur hormonerna bara rusar i kroppen. Jag blir arg på han skriker på han, sedan i nästa stund börjar jag grina för jag får dåligt samvete....SUCK kan inte de sista veckorna skyyyynda på nu!!!
Är det någon mer som håller på rent utsagt gå under av halsbränna?????? Jag får snart panik på denna drake som flyttat in i min hals!! :P