Januaribebis 2012
Då har man varit till BM. Har nu i vecka 29 ett SF-mått på 28 cm och en väldigt hög mage. Och bebisens hjärtslag låg på 148. Och blodtrycket och sockervärdena var bra :) Dock inte järnvärdet =P Men men....
Sen var vi och gick på affären jag och killen och jag höll på svimma fick snabbt rycka åt mig en choklad för att få en kick det var hemskt :(
God morgon :) Ställde mig på vågen idag och jag hade gått upp 0.5 kg sedan jag blev gravid. Är i vecka 30 på torsdag så det känner jag ändå att man kan vara nöjd med :)
Är det nån mer som har extrema pulsökningar? Mitt hjärta slår så extremt snabbt och det känns som det nära på ska explodera ur bröstet på mig.....
Nu har jag lämnat sonen på dagis och det känns som jag kommer få en hjärtattack, pulsen är så extremt hög och hjärtat slår eeextremt fort.....Såhär hade jag aldrig när jag vänta sonen vad är liksom skillnaden nu?
Jag kan faktiskt berätta att min kompis födde sin andra dotter i säte nu i oktober och hon klara det galant. Men det är väl inte överallt i Sverige man får välja föda i säte här i sundsvall får man det om fött barn innan och har ett bra bäckenmått.
Sedan såg jag ni prata som smärtlindring. Jag hade lustgas och EDA men denna gång vill jag INTE ha EDA då uthärdar jag hellre smärtan. EDAN fick stängas av eftersom jag fick som brännsår och klåda av den...Men jag hade inte klarat födda min son utan den heller men min första förlossning var 37½ timme så jag behövde den där lilla vilan som jag fick innan EDAN börja ge mig klåda.
Men jag hoppas det inte blir nåt liknade denna gång, vill ha en snabb förlossning!!