roxylady skrev 2011-10-22 10:33:52 följande:
Jag hoppas det :) Okej! Det visste jag inte, då hade det varit bra om bebis fortsatte vara jättevaken vid 22 då som h*n varit nu då *fniss* Då blir det en kvällsbebbe haha.
För nu är det igång igen precis just nu i magen faktiskt! Man lär nog bara släppa oron tror jag. Man reagerar ju så mycket när man märker att något är annorlunda. Hur länge hade din son samma dygnsrytm som i magen när han hade kommit ut?
Haha samma sak säger sambon till mig :p Bebis väckte honom här om morgonen när jag höll om honom. Så h*n låg och sparkades i ryggen på honom haha.
Jo dom gör ju det. Ska försöka ta det så lugnt som möjligt :) Det har blivit det svåraste att hantera sedan man blev gravid verkligen! Tack igen! Ditt inlägg lugnade både mig å bebis :)
Jonathan valde vi att göra till en kvällsbebis det passade oss bäst. Han var vaken med oss till 23-24 sedan gick vi och sov han vakna vid 3-5 på natten jag amma/gav ersättning sen sov vi till 8 :) Och dessa rutiner fick vi in vid 1-2 månaders ålder. Och hade nog tills han var 6-9 månader minns faktiskt inte :) fast han vaknade ju mindre på nätterna ju äldre han blev :) Så det var rätt skönt
Vi ser gärna att denna även är vaken med oss på kvällen eftersom storebror går i säng vid 19 och vaknar vid 7-8 på morgonen. Så får vi vår lilla stund med bebisen utan att storebror behöver känna sig utanför på nåt sätt. :)
Hehe ja du ser nattbebis för dig med ;) Jag var inte minsta lugn sist jag var gravid, jag bar och höll på precis som vanligt. I 38 veckan gjorde jag rent ett stor 300 liters akvarium och bar minst 20 10 liters hinkar med vatten :P haha.. Fast jag ville nog gärna han skulle komma ut då också ;)