• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • anmaelli
    jessielarsson: åh vad jobbigt det låter tänker på dig och hoppas att det ordnar sig på bästa sätt!

RaraS: Kanonbra gjort av dig att klaga så så att företaget vaknade upp!! Tycker dock det säger endel om företaget, och kommer därför själv inte handla där.
  • jessielarsson

Fasen så bra att dom ändå reagerade, dom hade ju lika gärna kunnat skita i det och tjänat några hundralappar till av någon annan. Roligt när det händer något när man väl agerar. Riktigt bra!!!

• shadowstorm
    twistedtofit skrev 2011-07-24 18:19:53 följande:
    Jag är i v 15 och spyr minst 1 g om dan. Snart ger jag upp!
    Jag trodde aldrig sist mitt illamåendet skulle gå över men ungefär i mitten på vecka 23 över en natt försvann det. Och jag spydde flera gånger dagligen från vecka 6-23. Denna gång har jag spytt 5 gånger men jag mår illa om jag inte äter och äter lergigan comp. Så det finns hopp :)
  • kikidil

Efter en vecka med dunderförkylning och uvi har jag nu även blivit magsjuk. Blä! Eller så är det antibiotikan som sabbat magen. Hur som helst, känner mig bara eländig och skulle kunna slänga mig i väggen.

• smulan777

Kikidil: jag mådde grymt illa av penicillinet jag fick när jag hade uvi. Även fast jag tog dem vid måltid var det svårt. Kanske kan vara det? Hoppas du slipper magsjuka iaf.

Jag har själv känt typ småkrämpor varje dag. Ena dan illamående, andra dan huvudvärk osv. Jag som normalt är kärnfrisk! :) Graviditeten är väl för många helt enkelt inte smärtfri:)

• Hitnrun

Hej tjejer, Det har varit lite tyst från mej ett tag nu, har mest varit inne och läst bara.
    I fredagsnatt vaknade jag men grymma smärtor i magen, uppe mellan revbeben typ. Åkte in till akuten och blev inlagd på kirurgavdelningen men troligt gallstensanfall. I lördags fick jag göra ett ultraljud av gallan och det konstaterades att det var "en fin samling stenar" där. (hur det nu kan vara något fint)
    När jag var på ultraljudet så frågade jag om hon inte kunde ta en titt på bebisen också bara för att få se så att den är ok och visst kunde hon det så jag fick se en pigg och alert liten krabat som klappade händerna kliade sig i ansiktet och sträckte ut benen i sin fulla längd. (det är f.ö det som jag har kännt ett tag nu när den sträcker ut sig som ett fladder strax nedanför naveln, kände det precis när den gjorde så.) Jättekul att få se den lilla så det är nästan att det var värt ett gallstensanfall Skrattande... även om det gjorde sjukt ont och inte är något jag önskar min värsta fiende egentligen. Det blev iallafall ingen operation då de inte vill operera för den lilles skull utan jag fick dropp tills mitt på dagen idag sen fick jag prova äta kvällsmat och när det gick bra fick jag åka hem och hoppas på att det inte kommer tillbaka.

• MaHo89

Jag hade ju ont i mina bröst lite i början, typ växtvärk.. Sen slutade det helt men nu på nätterna gör det ont när jag vänder mig, de är tunga som bly (har inte ens stora bröst!).. Nu har jag köpt en sportBH, fy fasiken så skööönt!! Fantastiskt =)) Nån fler? Jag är i v. 14+5 idag!

Svar på tråden Januaribebis 2012