• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • MaHo89

har alla fått lyssna på hjärtat vid inskrivningen? Det fick inte vi =(

• Sapato

Nej, men hade inskrivning i v5 så därför var det lite svårt att lyssna. Kommer ha rul innan jag träffar bm igen så dröjer länge för vår del innan vi får höra hjärtat.

• bumbi 84
    MaHo89 skrev 2011-07-25 20:10:14 följande:
    har alla fått lyssna på hjärtat vid inskrivningen? Det fick inte vi =(

vi fick inte heller lyssna då det var innan vecka tolv och helst vill dom inte lyssna förns efter rul.

Men har lyssnat hemma  
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
  • Cvb

Tråkigt att inte alla få höra =/ Men snart är det eran tur med. Den eviga längtan är det värt  :)

• Jamirl

harmonihalsa:

Hoppas blödningen slutar, jobbigt!!!

Vi tog inte reda på med första men med andra. Va jättespännande att inte veta men lika spännande att se hur denna pojke såg ut som vi skulle få andra gången, ingen är ju sig lik. Flickan och pojkenär verkligen olika varandra, så vi ska kolla nu med, är ju en helt annan person. Blir spännande!

• Alltochinget

Vi har inte fått lyssna på hjärtat. Ska också på RUL (25 augusti) innan vi träffar BM igen (13 oktober!).

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • fabler

Vad mycket fina namn ni har på förslag.

Om en vecka sitter jag och min familj på stadshotellet i Varberg och sover förhoppningsvis snart. Men de bästa av allt är att vi då har en husnyckel med oss till vårat nya hus ! På tisdagen ska vi till Ullared och handla, jag har inte varit där på 15år och sambon har aldrig varit där så de ska bli kul.

elias är världens sötaste!!!
  • zatori
    fabler skrev 2011-07-25 21:32:38 följande:
    Vad mycket fina namn ni har på förslag.

Om en vecka sitter jag och min familj på stadshotellet i Varberg och sover förhoppningsvis snart. Men de bästa av allt är att vi då har en husnyckel med oss till vårat nya hus ! På tisdagen ska vi till Ullared och handla, jag har inte varit där på 15år och sambon har aldrig varit där så de ska bli kul.
    Vi ska till Varberg till helgen. :) och vi har såklart också ett besök på GeKås planerat. Är just nu på öland och semestrar innan det bär vidare. Härligt att vara ledig!
  • curiosa

Vi fick inte lyssna på hjärtat på inskrivningen men det kan ju bero på att jag var i v 10+2 då.
    Nu känner jag ju den lilla nästan varje dag så jag oroar mig inte ändå och bara knappt en vecka kvar till rul :)

• Zaarah1984

Vi fick inte heller lyssna på hjärtat, var i vecka 11+4 men imorgon är det rul Fattar inte hur jag ska kunna sova inatt, min sambo ser väl också fram emot det men är inte alls lika uppe i varv över det som jag. Han bara antar att allt är bra och det är väl egentligen en sund inställning. Jag vill mest se den lill*

Svar på tråden Januaribebis 2012