Januaribebis 2012
ccecy skrev 2011-12-30 12:42:20 följande:
Svårt o veta, huvudsaken är väl att ta allt som det kommer! och inte stressa upp sig på vad som kommer hända dom närmaste 30minuterna då man väl är på fl, kvinnor har ju fött barn i årtal före oss, så nog ska de gå bra! och man är säkert lika nervös varje gång antar jag:) jag funderar på att ha mamma med, dock kanske inte inne under hela förlossningen, utan då de känns som att det behövs, och är hon på jobb, så är de bara att köra på själv då! :) 28 dagar går garanterat fort :) Själv har jag varit mammaledig sedan 10.12, bor i finland och här måste mammaledigheten börja senast 30dagar(vardagar, har varit många röda här över jul nu) före beräknat :) Tror ja skall packa BB-väskan klar denhär veckan! :)Ja men det kanske kan vara skönt att ha henne där. Hon vet ju trots allt hur smärtan känns!
Ja men jag hoppas att det inte går allt för fort. Känns som jag bara har suttit på det här jobbet hela tiden så vill hinna hem och andas ut, sova middag å förbereda mig lite. Okej gud vad lyx!! Då skulle jag isf inte ha behövt jobba mina sista dagar denna veckan om det var som i finland :) Hade väl slutat ännu tidigare. Men har du tagit semester i förtid då eller måste du ta ut fp då?