• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • roxylady

Någon som vet var man kan få tag i ett babynest och en amningskudde någorlunda billigt??
    Jag har ju tyvärr inte turen att bo nära Ullared. Men har andra större kedjor runt om mig i alla fall.

• missable
    zatori skrev 2011-10-06 15:27:33 följande:
    Var har ni den där Ullareds-länken? :) Vill spana in era listor ju. Ska dit i november och behöver kanske lite inspiration på vad man behöver köpa.
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m61423787.html
    elingabriella skrev 2011-10-06 15:27:40 följande:
    Igår var jag på Ullared och här hittar ni mina inköp till lillprinsen om ni är nyfikna :)

elingabriella.se/2011/october/bebisinkop-fran... 
    Vad fina saker det blev! Du har inte lust att skriva ut priserna???

Paet: Var bor du? 
  • missable

Paet, lite långt att skicka, tänkte annars jag kunde köpa till dig och posta upp... men vetifan vad frakten går på då =/

• roxylady
    missable skrev 2011-10-06 17:36:00 följande:
    Paet, lite långt att skicka, tänkte annars jag kunde köpa till dig och posta upp... men vetifan vad frakten går på då =/
    Åh men vilken söt tanke :) tack så jätte mycket i alla fall. Nä men det förstår jag! Kan tänka mig att frakten blir dyr när man skickar så stora grejor. Får kolla när man är i Sthlm den 28:e :) men tack igen för tanken :D (sorry för mitt smileymissbruk haha)
  • coockiejar

hej tjejer,

ville bara säga att bebis har haft en normal rytm idag och han har sparkat utåt mest hela dagen :) Så skönt!

Men jag har ju som sagt en "fläck" högt upp på högra sidan av livmodern som är väldigt öm och den gjorde t.om ont idag när jag stod upp (alltså utan att man ens tryckte på den)...imorgon ringer jag BM o frågar om det. Ringde aldrig idag när bebisen var som vanligt...kände bara att jag skulle vara super tjatig om nåt som var igår och som inte gäller idag.

Vet inte vad ni andra gllar för musik men min lilla - han blir lite mer aktiv när han hör maroon 5´s move like jagger :) Jag tolkar det som att han gillar den :)

• elingabriella
    elingabriella.se/2011/october/bebisinkop-fran-ullared.html
    Okej, här är de priserna jag kommer ihåg;
    ♥ Badbalja 89:- ♥ Skötbädd 149:- ♥ Bäddset vagn (till våren) 69:- ♥ Bäddset spjälsäng 69:- ♥ Lammullspläd 89:- ♥ Schampo/duschcreme, salva och badolja från Barnängen Ca 20:-/st ♥ Vita, mörkblå och ljusblå strumpor Tvåpack ca 16:-/st ♥ Vita tossor 16:- ♥ Två scarfs 17:-/st ♥ Kalasbyxor 19:- ♥ Kylbar leksak 39:- ♥ Leksaksflygplan från Brio 119:- ♥ Pipmugg 49:- ♥ Två nappflaskor Den stora 49:- och den smala 19:- ♥ Dyna till barnstol 89:- ♥ Flaskborste 10:- De hade verkligen mycket fint, dock hittade jag inte örontermometer, nässug och nagelvårdsset. Annars var utbudet kanon :)
    elingabriella.se - Mops, chihuahua & en liten prins i magen ♥
Svar på tråden Januaribebis 2012