Januaribebis 2012
Buzan skrev 2012-01-03 14:16:01 följande:
Haha, exakt. Känns jättemärkligt! Men väldigt roligt och spännande. Ja, sammandragningarna känns mycket mer nu på ett obehagligt sätt. Måste typ stanna upp om jag är ute och går och så. Jag hoppas att mycket sammandragningar under graviditeten underlättar förlossningen. :P
Min lilla kille bökar som en vilde i magen. Ibland känns det som han har 8 ben. Det puffar och känns lite överallt. Har din lille fixerat sig än?
Ja men visst gör dom? Jag får också lov å stanna upp. Går lika sakta som en pensionär när jag får det sådär :p
Hoppas också på att dessa sammandragningar underlättar för det. Verkar som att det är jätteolika det där. Finns dem som knappt känner av några alls under graviditeten. Jag får säkert 1 vararannan timme minst!
Haha ja min har nog också 8 ben ibland :p Han är överallt och det gör ont ibland! Ja han fixerade sig runt v32-33 har jag för mig. Minns inte riktigt.. din då? Tror min mage sjunkit med! Har mkt lättare å andas nu.
Han ligger ju med huvudet neråt! Har två gånger kvar hos BM, nu på torsdag och nästa gång är tre veckor efter det! Det tycker jag är konstigt, ska fråga henne om det. Vissa går ju varje vecka nu i slutet. Vilket sjukhus ska du föda på?