Januaribebis 2012
Vi är ju trots allt skapta för det. Det tänker man sällan på! Och att föda nutid är ju sådan skillnad mot vad det var för tex 100år sedan bara! Man ska vara glad för att det finns så mkt hjälp att få.
Oj Leia! Du som nästan beställde att bebis skulle komma idag!;) tänk om han gör det också;) har du ingen vän i stan som Leon kan vara hos tills dina föräldrar kan komma och hämta honom?? Jobbig tid att få sådana här värkar nu
Oh skrev han! Sorry! Skrev nog det för att du känner på dig det;)
Blir så fundersam.. står att jag är i 8e kalender månaden här inne på familjelivs gravidkalender. Jag har ju mindre än en månad kvar nu ju!! Fattar inte hur de räknar?
Hoppas du förstår vad jag menar...Packade endel av BB väskan idag men kunde inte packa allt i med att jag använder en hel del just nu... så känns om endel saker kommer åka ned sist. Men hur stora väskor har ni? Vi måste ha två väskor.. en med bebis kläder i och en med våra om man ska få med allt som står som tips i listan..
En annan sak. Har ni lagt in er kommande FP ännu?? För hur många månader rekommenderas man att göra det nu om man säger så?? Jag känner mig fortfarande så grön i det där