Januaribebis 2012
Här är läget ungefär detsamma, men när jag var uppe på toa i natt började det göra ont långt ner i ryggen också, förutom fram i magen. När jag till slut vaknade imorse hade jag dessutom troligen fått influensan av mannen som är jättesjuk. Just nu förstår jag inte hur jag ska stå ut, dessa smärtsamma förvärkar och influensa, vilken tajming, jag som inte varit sjuk på över ett år!
Det här med värktimer, någon som kan förklara hur det fungerar? Jag har väldigt svårt att känna någon början och något slut på värkarna. Är det inte på riktigt då eller kan det bara vara olika för olika personer?
Okej! Då har du ju fått någon annan känning iaf! Här står allt still gällande det. Ursch vad jobbigt med influensa och jobbiga förvärkar :( Hoppas du blir frisk snabbt!
Jag har kpt värktimer men inte testat den ännu. Är alla värkar smärtsamma? Känner du inte starten så sägs det ju inte vara sådana värkar för de ska verkligen kännas.
Vi tar ut för ca 3-4 månader åt gången. Med bebis kommer vi ta från 20 januari, det är den 20:onde de är bryt dag. Så från 20 januari till 20 juni ungefär. Sommaren får vara öppen tills vi vet hur mycket pengar de kommer gå åt.
Vi kommer snåla på dagarna, så kommer ta ut max 3 dagar i veckan, förmodligen mindre med.
Men allt handlar ju om själv hur man vill ta ut och hur långa perioder. Man kan ju ta ut bakåt också.
Jag ansökte i mitten av december och sökte från 9 januari sen om jag fortfarande jobbar då så ringer jag bara fk och meddelar vilka dagar jag jobbat så tar de bort de dagarna.