fabler skrev 2011-12-30 16:17:35 följande:
jag köpta bröstvärmare när mjölkstockningen var ett faktum med sonen. Men de bästa då var ett varmt bad. De finns även nån vadd man kan köpa som värmer, har inte haft de själv men vet att min brors fru hade de.
Amningsinlägg har jag kvar från när sonen va bebis plus att jag fått en kartong av en kompis så de har jag så jag klarar mig ett tag... i alla fall tills jag vet om amningen kommer funka eller ej.
Ja man får allt se hur det blir det där.. Okej vad är det för vadd?
Skönt att du har kvar sedan senast! Jag lär nog köpa ett litet paket iaf då man redan läcker lite granna.
MissT skrev 2011-12-30 16:19:29 följande:
Nej...undrar vart snön tagit vägen. Med tanke på de två senaste vintrarna var jag orolig för att det skulle vara massor med snö och jätte kallt så jag inte skulle kunna vara ute och gå med vagnen men just nu känns det inte som att man behöver oroa sig för det.
Ja men eller hur.. lite halvläskigt.. och trist att det är höst fortfarande.. visst blir det nog skönt för bebis. Men hade ju varit mysigt med -5 och en tur på isen i solen i vinter. Nä precis.. men regn och rusk är inte så kul heller