• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-06 13:43:39 följande:
    Här kan jag bara hålla med och gilla! Kyss

Jag tycker oxå om att trotsa lite, speciellt om det har varit lite för lugnt ett tag, då kan det nästan kittla i kroppen och jag bara måste göra något för att reta upp honom lite så att han känner sig tvungen att sätta mig på plats...
    Ja precis, ibland kan det räcka med en blick. Mer kan jag ej utveckla utan att bli riktigt kinky.
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 13:46:28 följande:
    Ja precis, ibland kan det räcka med en blick. Mer kan jag ej utveckla utan att bli riktigt kinky.
    Varför inte bli lite kinky? Det är ju ändå fredag ...salope....
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 13:45:33 följande:
    "Taurus" har nog kreativa fantasier som räcker till oss alla, speciellt utvalda iallafall
    Tro mig, det är en mycket passionerad dominant man.
    Jo, det verkar finnas en del väldigt trevliga -möjliga bekantskaper too be- här i tråden. Jag får väl se om jag såsmåningom kan göra mig förtjänt av att bli utvald...
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-06 13:49:39 följande:
    Jo, det verkar finnas en del väldigt trevliga -möjliga bekantskaper too be- här i tråden. Jag får väl se om jag såsmåningom kan göra mig förtjänt av att bli utvald...
    Det är det jobbiga med att vara anonym. Några i tråden (bl a taurus) vet dock vem jag är. Men det blir svårt att få någon personlig kontakt när många är anonyma. Men, men, all in good time.
    Det är så lätt att tro att som UG kräver man bara en dominant man, men det krävs ju såååå mycket mer!
    Jag tänder på sköna, avslappnade, verbala personligheter som verkligen inte räds att vara riktigt kinky. En intelligent man som kysser sin kvinna, även när hon just svalt hans sperma. Sexigt.
    Dominans med känsla och själ helt enkelt.
  • Agridulce

Borde jobba men jag är inne och smygläser med jämna mellanrum.
    Och ni får inte kinka till det nu i tråden. Har kundmöte om 5 min och vill lyckas se någorlunda fokuserad ut då.
    Just nu är jag lagom blossande röd och tänker på helt andra saker än jobb.

• Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-06 13:47:48 följande:
    Varför inte bli lite kinky? Det är ju ändå fredag ...salope....
    *Ler...*

Jag gillar att bli satt på plats. Jag kan inte sättas på plats om jag inte trotsar en aning. Jag vill ge lite motstånd och uppleva den psykiska och fysiska dragkampen, som vi redan från början vet vem som kommer vinna. Att fysiskt bli fasthållen, örfilad, smiskad, att bli beordrad av en mjuk men ack så bestämd manlig röst...
    Jag vill kunna ge honom en trotsig blick där jag står på knä framför honom och blir beordrad när jag vill och vet att han inte kommer låta mig komma undan.

Hänger du med på resonemanget ?
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 13:53:46 följande:
    Det är det jobbiga med att vara anonym. Några i tråden (bl a taurus) vet dock vem jag är. Men det blir svårt att få någon personlig kontakt när många är anonyma. Men, men, all in good time.
    Det är så lätt att tro att som UG kräver man bara en dominant man, men det krävs ju såååå mycket mer!
    Jag tänder på sköna, avslappnade, verbala personligheter som verkligen inte räds att vara riktigt kinky. En intelligent man som kysser sin kvinna, även när hon just svalt hans sperma. Sexigt.
    Dominans med känsla och själ helt enkelt.
    (Jag har ingen brådska och egentligen inget behov av att veta vad som döljer sig bakom en anonymitet i en tråd som den här. För mig kan ett nick eller en profil säga lika lite, och vem vet vem man kan lita på egentligen?)

Tycker bara det är fantastiskt trevligt att få diskutera och ventilera ett sånt här ämne med andra, få tips och andra infallvinklar.

Nu kom min man ur duschen, ska ta hand om honom.....  
  • Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 13:57:38 följande:
    I do...
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-06 14:50:18 följande:
    I do...
    Ja det är ett som är säkert...
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 13:57:38 följande:
    *Ler...*

Jag gillar att bli satt på plats. Jag kan inte sättas på plats om jag inte trotsar en aning. Jag vill ge lite motstånd och uppleva den psykiska och fysiska dragkampen, som vi redan från början vet vem som kommer vinna. Att fysiskt bli fasthållen, örfilad, smiskad, att bli beordrad av en mjuk men ack så bestämd manlig röst...
    Jag vill kunna ge honom en trotsig blick där jag står på knä framför honom och blir beordrad när jag vill och vet att han inte kommer låta mig komma undan.

Hänger med? Skojar du? Kunde ha skrivit det själv

....salope aussi... Skål

Älskar att vara trotsig, precis som du säger med en blick eller ett enkelt ord som vi båda vet vad det står för. Gillar att skriva att jag varit och tränat för att han ska få mera motstånd nästan gång vi ses (vilket förstås inte gör någon skillnad, jag vet att jag inte har någon chans).
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...