• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (UG)
    Agridulce skrev 2011-05-08 13:53:25 följande:
    Jag kan försöka kirra låst tråd när jag är vid en dator (nu iPhonen).
    Skål
  • Anonym (Salope)
    Agridulce skrev 2011-05-08 13:53:25 följande:
    Jag kan försöka kirra låst tråd när jag är vid en dator (nu iPhonen).
    Nice!

Ser fram emot det!
    Du kan ju iaf inboxa mig om det är något
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-08 13:49:24 följande:
    Tack för tipsen! Solen skiner fantastiskt här och jag har njutit av den.

En medlemstråd kan du inte starta anonymt men jag tänkte att någon av dom som inte är anonyma här i tråden kanske skulle vilja göra det? Det är ett bra sätt att våga vara icke-anonym. Nya medlemmar kan man ju bjuda in eller be om en personlig presentation kanske isf?

Hoppas du (och alla andra slynor... ) har en bra dag salope!
    Ja en mycket bra idé.
    Kan vem som helst gå med i en sådan grupp eller måste man bli inbjuden? Får den som står för gruppen "godkänna" den nya medlemmen t ex?

Ja, jag är lite paranoid, men det har både med mitt privat och yrkesliv att göra
    Och jag vill verkligen kunna diskutera fritt! Känner mig lätt hämmad här.
    Har funderat på ett till användarkonto, men tror det ej är tillåtet och jag skulle bara glömma vem jag var inloggad som hahaha...
  • Agridulce
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-08 14:29:11 följande:
    Nice!

Ser fram emot det!
    Du kan ju iaf inboxa mig om det är något
    Oh det är på G.
    Tråden är fixad
    Tvekan dödar
  • Agridulce
    Agridulce skrev 2011-05-08 14:37:50 följande:
    Oh det är på G.
    Tråden är fixad
    Svårt att tro att jag jobbar med IT (el så beror det på för mycket skumpa igår) men jag har inte riktigt rett ut det här med inbjudningarna än. Filar på det.
    Skål
    Om inte annat är det ok att inboxa mig. Tiger som muren om tösabitarnas identitet.
    Tvekan dödar
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-08 14:32:31 följande:
    Ja en mycket bra idé.
    Kan vem som helst gå med i en sådan grupp eller måste man bli inbjuden? Får den som står för gruppen "godkänna" den nya medlemmen t ex?

Ja, jag är lite paranoid, men det har både med mitt privat och yrkesliv att göra
    Och jag vill verkligen kunna diskutera fritt! Känner mig lätt hämmad här.
    Har funderat på ett till användarkonto, men tror det ej är tillåtet och jag skulle bara glömma vem jag var inloggad som hahaha...
    Skapar man en medlemstråd kan man tex lägga in en länk här eller skriva vad tråden heter så får den som är intresserad ansöka om medlemsskap.

Vem som helst kan ansöka om att bli medlem i en melemstråd men innan man blir medlem måste den/de som står som värdar godkänna det, de har även rätt att stänga av medlemmar.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-08 15:08:22 följande:
    Skapar man en medlemstråd kan man tex lägga in en länk här eller skriva vad tråden heter så får den som är intresserad ansöka om medlemsskap.

Vem som helst kan ansöka om att bli medlem i en melemstråd men innan man blir medlem måste den/de som står som värdar godkänna det, de har även rätt att stänga av medlemmar.
    Agridulce skrev 2011-05-08 14:49:03 följande:
    Svårt att tro att jag jobbar med IT (el så beror det på för mycket skumpa igår) men jag har inte riktigt rett ut det här med inbjudningarna än. Filar på det.
    Skål
    Om inte annat är det ok att inboxa mig. Tiger som muren om tösabitarnas identitet.
    Låter mycket bra det här!
  • Anonym (UG)
    Agridulce skrev 2011-05-08 14:37:50 följande:
    Oh det är på G.
    Tråden är fixad
    Skål
    Bra jobbat!   Får att få tillåtelse att skriva... Hur göra?
  • Agridulce
    Anonym (UG) skrev 2011-05-08 15:10:30 följande:
    Skål
    Bra jobbat!   Får att få tillåtelse att skriva... Hur göra?
    Länk ligger i min gästbok ett tag (för att jag ska kunna plocka bort den sen, vill inte ha den liggandes i tråden i all evighet.).
    Gå via den så hittar du gruppen.
    Ansök. Gruppen är helt anonym förutom för de som är medlemmar.
    Tvekan dödar
  • Anonym (Salope)

Det blir ju alltså helt möjligt att starta en tråd där man kan posta längre noveller och sådant, eller hur?

Blir ju visserligen sjukt långa inlägg, men rent praktiskt borde det ju gå?
    Så bra att man kan starta olika trådar, även inom gruppen.
    En fråga om galleriet dock. Jag lade upp en bild, och valde att även icke medlemmar ska kunna se den, då stod mitt nick under bilden (synligt för mig) så jag tog bort bilden.
    Kan andra se vem som lagt upp bilder som är synliga för allmänheten?

Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...