• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Agridulce
    Anonym (UG) skrev 2011-05-06 15:19:07 följande:
    Röda kinder är väl trevligt? Då tycker säkert kunde att du ser väldigt fräsch och glad ut, kan aldrig skada!
    Haha, ja, kundrna tyckte att jag såg väldigt fräsch och solbränd ut. De skulle bara veta var jag hade mina tankar.

....en av dem gjorde förmodligen det. Han är en typisk Dom och har stenkoll. Blir intressanta förhandlingar där.
    Tvekan dödar
  • Agridulce
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 13:57:38 följande:
    *Ler...*

Jag gillar att bli satt på plats. Jag kan inte sättas på plats om jag inte trotsar en aning. Jag vill ge lite motstånd och uppleva den psykiska och fysiska dragkampen, som vi redan från början vet vem som kommer vinna. Att fysiskt bli fasthållen, örfilad, smiskad, att bli beordrad av en mjuk men ack så bestämd manlig röst...
    Jag vill kunna ge honom en trotsig blick där jag står på knä framför honom och blir beordrad när jag vill och vet att han inte kommer låta mig komma undan.

Hänger du med på resonemanget ?
    Skulle inte kunna sagt det bättre själv.

....men det där har vi ju redan diskuterat.
    Tvekan dödar
  • Anonym (nybörjare..)

Hej!
    Kan ni hjälpa mig lite? Jag har träffat en kille som jag har underbart sex med och det blir bara bättre och bättre..
    Men till saken är att vi har inte riktigt conectat när det gäller det med dominans och undergiven. Han är dominat å jag lyder..

Mitt problem är väl att jag har fan ingen som helst aning vad jag ska svara när han säger nått i still med att jag har verit riktigt stygg och att han nu måste se till att jag aldrig gör om det osv.. Jag har aldrig någonsin snackat sånt!! Jag tänder på det men är rädd att svara nått så det blir fel?

Och känner jag vill utveckla sexet ännu mer så jag måste nu "lära mig"!! blev så smiskad i går att mina åtta timmar sittandes på jobbet idag kändes ännu längre

Vet inte om jag har hamnat fel eller om ni tycker jag är världens fjant?
    Men frågar man inget får man inget veta! =)

• Anonym (UG)
    Agridulce skrev 2011-05-06 23:16:34 följande:
    Haha, ja, kundrna tyckte att jag såg väldigt fräsch och solbränd ut. De skulle bara veta var jag hade mina tankar.

....en av dem gjorde förmodligen det. Han är en typisk Dom och har stenkoll. Blir intressanta förhandlingar där.
    Å, det kan jag tänka mig! Det måste vra galet upphetsande att träffa en så tydlig dom i ett (för andra?) icke-sexuellt sammanhang. Tycker du att han känner av din undergivna sida? 
  • Anonym (UG)

Idag är jag uppe alldeles för tidigt, ensam hemma med barnen så dagen får jag ägna åt dom men till kvällen hoppas jag få hänge mig lite mer åt fantasier...

• Anonym (UG)
    Anonym (nybörjare..) skrev 2011-05-07 01:12:10 följande:
    Hej!
    Kan ni hjälpa mig lite? Jag har träffat en kille som jag har underbart sex med och det blir bara bättre och bättre..
    Men till saken är att vi har inte riktigt conectat när det gäller det med dominans och undergiven. Han är dominat å jag lyder..

Mitt problem är väl att jag har fan ingen som helst aning vad jag ska svara när han säger nått i still med att jag har verit riktigt stygg och att han nu måste se till att jag aldrig gör om det osv.. Jag har aldrig någonsin snackat sånt!! Jag tänder på det men är rädd att svara nått så det blir fel?

Och känner jag vill utveckla sexet ännu mer så jag måste nu "lära mig"!! blev så smiskad i går att mina åtta timmar sittandes på jobbet idag kändes ännu längre

Vet inte om jag har hamnat fel eller om ni tycker jag är världens fjant?
    Men frågar man inget får man inget veta! =)
    Hej! Klart  du ska fråga!

Grattis till ett nytt å härligt sexliv! Va trevligt det låter!

Om det är så att du trivs med att vara ug så tror jag egentligen inte att du behöver tänka så mycket, om din kille/herre/master tycker att du säger eller gör fel så kommer du att få veta det. Men om du vill svara något så kan det ju räcka med -Jag vet, förlåt. -Jag ska inte göra om det.

Är det sen så att du känner att du medvetet VILL göra fel, för att trots så finns det ju en massa saker att hitta på, där kan du nog få en del tips här

Och hur du kan utveckla sexet är väl att du kan visa för honom att du är hans och villig att tillfredställa honom, är du för blyg för att säga det kan ju sms eller mms funka?

Finns säkert andra som kan komma med fler eller bättre förslag men det kanske kan vara en början iaf?
  • Anonym (UG min chef)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-06 07:49:54 följande:
    Jag är säker på att din chef uppskattar att du kan argumentera för din sak, ingen chef vill väl ha en medarbetare som är ett mähä? Är du dessutom effektiv så kan han ju verkligen inte klaga. Vi får bara hoppas att du får något tillbaka för din ansträngning (förutom lönen...)

Ordet slyna i sig väljer jag att se som ganska oladdat (hora däremot är värre och mycket mer förnedrande). Att bli kallad för någons slyna känns för mig (i de sammanhang jag väljer att vara det) mer kärleksfullt. Det låter ju kanske bisarrt men det är ett så tydligt sätt att visa att jag inte är den som bestämmer, att jag finns till för honom.
    Ord är verkligen olika laddade för olika personer, hora skulle jag heller aldrig vilja bli kallad. Däremot om min man säger något i stil med "din lilla slampa" på ett skämtsamt sätt så tycker jag att det låter lite "sött"

Min man och jag har försökt oss på det här med dominans men eftersom jag inte är ett dugg undergiven honom så funkar inte den psykologiska biten. Däremot den fysiska! Han är enormt stark och lite sadistisk så han har inga problem med att dominera mig fysiskt i sängen. I början var han väldigt försiktig men allt eftersom har han tagit för sig mer och mer och insett att jag inte dör av det, hehe. För oss blir sexbiten mer lekfull och rolig på det sättet vilket jag verkligen uppskattar. Dock har det varit väldigt dåligt med den biten sedan vi fick barn och han hamnat lite i en depp... Förhoppningsvis blir det ändring på det framöver så att vi kommer igång igen!

Det här med min chef är på en helt annan nivå, enbart och totalt psykologiskt! Som sagt är det väldigt ovanligt att jag blir undergiven någon specifik person (däremot auktoriteter rent generellt funkar bra i fantasierna) men han lyckas uppfylla det som tydligen krävs. Inget sexuellt utan bara, ja vad ska man kalla det? Lite vrickat kanske?
    Jag verkar ha behov av den biten på något sätt, det här som ni beskriver med att bli satt på plats. Det är enormt tändande!
  • Anonym (Undergiven)
    Bedhead skrev 2011-05-06 21:45:38 följande:
    Bortsett från det estetiskt snygga i att bli bunden föredrar jag faktiskt att enbart lyda kommandon. Det är en större utmaning att inte ta på sig själv om man blir tillsagd det än om man blir bunden.
    Själv älskar jag att ligga bunden till både händer och fötter, gärna gagad också. Helt utelämnad för honom att göra precis vad han vill med. Och jag kan garantera att det gör han också!
  • Anonym (UG)

Har hade inte mycket hänt under dagen... Själv är jag ensam hemma hela kvällen, ingen som har något spännande att dela med sig av?

Själv testade jag att skriva Master på mitt ena bröst innan jag skickade iväg en bild nyss. Men får nog tyvärr vänta på svar, vet att han är upptagen så jag hoppas att mitt lilla tilltag inte retade upp honom... Skäms

• Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-07 21:30:39 följande:
    Har hade inte mycket hänt under dagen... Själv är jag ensam hemma hela kvällen, ingen som har något spännande att dela med sig av?

Själv testade jag att skriva Master på mitt ena bröst innan jag skickade iväg en bild nyss. Men får nog tyvärr vänta på svar, vet att han är upptagen så jag hoppas att mitt lilla tilltag inte retade upp honom... Skäms
    Underbart!

Jag har författat en längre novell, dedikerad till någon i tråden
    Får se om jag vågar dela med mig. Blev så inspirerad.
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...