Anonym (nybörjare..) skrev 2011-05-07 01:12:10 följande:
Hej!
Kan ni hjälpa mig lite? Jag har träffat en kille som jag har underbart sex med och det blir bara bättre och bättre..
Men till saken är att vi har inte riktigt conectat när det gäller det med dominans och undergiven. Han är dominat å jag lyder..
Mitt problem är väl att jag har fan ingen som helst aning vad jag ska svara när han säger nått i still med att jag har verit riktigt stygg och att han nu måste se till att jag aldrig gör om det osv.. Jag har aldrig någonsin snackat sånt!! Jag tänder på det men är rädd att svara nått så det blir fel?
Och känner jag vill utveckla sexet ännu mer så jag måste nu "lära mig"!! blev så smiskad i går att mina åtta timmar sittandes på jobbet idag kändes ännu längre
Vet inte om jag har hamnat fel eller om ni tycker jag är världens fjant?
Men frågar man inget får man inget veta! =)
Hej! Klart du ska fråga!
Grattis till ett nytt å härligt sexliv! Va trevligt det låter!
Om det är så att du trivs med att vara ug så tror jag egentligen inte att du behöver tänka så mycket, om din kille/herre/master tycker att du säger eller gör fel så kommer du att få veta det. Men om du vill svara något så kan det ju räcka med -Jag vet, förlåt. -Jag ska inte göra om det.
Är det sen så att du känner att du medvetet VILL göra fel, för att trots så finns det ju en massa saker att hitta på, där kan du nog få en del tips här
Och hur du kan utveckla sexet är väl att du kan visa för honom att du är hans och villig att tillfredställa honom, är du för blyg för att säga det kan ju sms eller mms funka?
Finns säkert andra som kan komma med fler eller bättre förslag men det kanske kan vara en början iaf?