• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Foxy79
    Anonym (UG) skrev 2011-05-08 10:25:45 följande:
    Det är inte så illa det heller! Men var det någon i festsällskapet som uppmärksammade dig iaf?
    Stod tre killar utanför och rökte när jag kom ut och de tystnade alla tre och sen hörde jag hur de viskade bakom ryggen. Fick många uppskattande blickar när jag gick förbi dem på tillbakavägen hem. Kul att retas lite.
  • Anonym (Salope)
    Foxy79 skrev 2011-05-08 09:07:30 följande:

Vi har ett sexliv där jag är undergiven men inte i vardagen så det kanske inte räknas på riktigt? :) Jag brukar också få lite uppdrag som jag ska göra och blir ibland utlånad till någon annan. Jag satt och läste hela tråden igår och blev riktigt kåt, berättade för mannen och han funderade lite. Vi har ett hus ute på gården där det finns en festlokal och tvättstuga. Igår var det ett gäng killar i vår ålder som hade fest där ute. Mannen kom med min buttplugg och en vågad klänning och sa till mig att byta om och sedan sätta i pluggen och gå ut och boka tvättstugan vilket jag givetvis gjorde.

Tack snälla ni för en riktigt härlig kväll sen!

Helt underbart!
    Buttplugs är något av det absolut bästa som finns
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-08 10:24:28 följande:
    Känner mig lite nere idag, min man är borta på jobb hela helgen ochdå vet jag hur trött han är när han kommer hem, orkar knappt se mig. Och min master har varit på tjänsteresa den senaste veckan och då kan han förstås ge mig mer uppmärksamhet än när han är hemma hos sin familj (det förstår jag!) och nu när han är hemma igen och jag helt plötsligt inte har nån som bryr sig om mig så känner jag mig så ensam och trött. Lyxproblem kanske men jag är iaf deppig
    Lyxproblem är lika bekrymrande som andra problem ibland
    Du får trösta dig med att detta är ett övergående sådant (och kanske med lite choklad också )
  • Anonym (Salope)
    Bedhead skrev 2011-05-07 22:28:49 följande:
    Har försökt. Omgiven av tre sexåringar. Inte de bästa förhållanden för snusk. Ska läsa ordentligt imorgon.
    Meddela mig när du har läst, än så länge har jag bara låtit mannen som har äran läsa den. Han uppskattade den minst sagt. Men intressant med en kvinnas syn på det hela.
  • Foxy79
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-08 10:40:16 följande:
    Helt underbart!
    Buttplugs är något av det absolut bästa som finns
    Ja de är underbara! Vi har många roliga lekar med den.
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-08 10:42:04 följande:
    Lyxproblem är lika bekrymrande som andra problem ibland
    Du får trösta dig med att detta är ett övergående sådant (och kanske med lite choklad också )
    Tack! Mmm, jag försöker tänka så men just nu går det sådär.
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-08 10:42:56 följande:
    Meddela mig när du har läst, än så länge har jag bara låtit mannen som har äran läsa den. Han uppskattade den minst sagt. Men intressant med en kvinnas syn på det hela.
    Du gör mig sååååå nyfiken salope! Hur ska vi lösa det här? Kan jag få läsa? Om jag tex inboxar avigast så kanske hon kan vidarebefodra det till dig så kan du inboxa mig sen? (Krångliga hemliga klubben! ) Eller så får någon starta en medlemstråd för slynor å mastrar (Där skulle iofs jag kunna tänka mig att hänga en del... )

• Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-08 11:03:45 följande:
    Tack! Mmm, jag försöker tänka så men just nu går det sådär.
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-08 10:42:56 följande:
    Du gör mig sååååå nyfiken salope! Hur ska vi lösa det här? Kan jag få läsa? Om jag tex inboxar avigast så kanske hon kan vidarebefodra det till dig så kan du inboxa mig sen? (Krångliga hemliga klubben! ) Eller så får någon starta en medlemstråd för slynor å mastrar (Där skulle iofs jag kunna tänka mig att hänga en del... )
    Det blir nog bra, skiner solen där du bor?
    Här är det underbart väder. Ta en skön bok och gå till en park, trädgård, balkong, eller liknande och koppla bort alla negativa tankar
    Lättare sagt en gjort, men hey!

Jag har funderat på att göra denna tråden stängd faktiskt. Jag skriver väldigt mycket i andra trådar på forumet och har mina bilder uppe etc, det är endast därför jag är försiktig. Det positiva med en medlemstråd, är ju att vi kan vara mer öppna och lära känna varandra på ett helt annat sätt, det negativa är ju att det blir svårt för nya att komma in, men ja, kanske en till tråd helt enkelt. För "invites only"?
    Men den kan man inte starta anonym va?
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-08 11:08:59 följande:
    Det blir nog bra, skiner solen där du bor?
    Här är det underbart väder. Ta en skön bok och gå till en park, trädgård, balkong, eller liknande och koppla bort alla negativa tankar
    Lättare sagt en gjort, men hey!

Jag har funderat på att göra denna tråden stängd faktiskt. Jag skriver väldigt mycket i andra trådar på forumet och har mina bilder uppe etc, det är endast därför jag är försiktig. Det positiva med en medlemstråd, är ju att vi kan vara mer öppna och lära känna varandra på ett helt annat sätt, det negativa är ju att det blir svårt för nya att komma in, men ja, kanske en till tråd helt enkelt. För "invites only"?
    Men den kan man inte starta anonym va?
    Tack för tipsen! Solen skiner fantastiskt här och jag har njutit av den.

En medlemstråd kan du inte starta anonymt men jag tänkte att någon av dom som inte är anonyma här i tråden kanske skulle vilja göra det? Det är ett bra sätt att våga vara icke-anonym. Nya medlemmar kan man ju bjuda in eller be om en personlig presentation kanske isf?

Hoppas du (och alla andra slynor... ) har en bra dag salope!
  • Anonym (UG)
    Foxy79 skrev 2011-05-08 10:34:10 följande:
    Stod tre killar utanför och rökte när jag kom ut och de tystnade alla tre och sen hörde jag hur de viskade bakom ryggen. Fick många uppskattande blickar när jag gick förbi dem på tillbakavägen hem. Kul att retas lite.
    Verkligen!
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...