• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (UG)
    Agridulce skrev 2011-05-06 13:56:12 följande:
    Borde jobba men jag är inne och smygläser med jämna mellanrum.
    Och ni får inte kinka till det nu i tråden. Har kundmöte om 5 min och vill lyckas se någorlunda fokuserad ut då.
    Just nu är jag lagom blossande röd och tänker på helt andra saker än jobb.
    Röda kinder är väl trevligt? Då tycker säkert kunde att du ser väldigt fräsch och glad ut, kan aldrig skada!
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-06 15:17:58 följande:
    Hänger med? Skojar du? Kunde ha skrivit det själv

....salope aussi... Skål

Älskar att vara trotsig, precis som du säger med en blick eller ett enkelt ord som vi båda vet vad det står för. Gillar att skriva att jag varit och tränat för att han ska få mera motstånd nästan gång vi ses (vilket förstås inte gör någon skillnad, jag vet att jag inte har någon chans).
    Skål

Underbart!
    Jag sitter och funderar över koppel...jag älskar tanken på att visas upp, har en mycket stark exhibionitisk sida. Vill vara naken, iförd endast höga klackar, en vacker buttplug och ett koppel, så att mannen kan visa upp sin slyna. Njutning. (Slyna är helt klart mitt favoritord, till och med låter vackert).
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 15:23:21 följande:
    Skål

Underbart!
    Jag sitter och funderar över koppel...jag älskar tanken på att visas upp, har en mycket stark exhibionitisk sida. Vill vara naken, iförd endast höga klackar, en vacker buttplug och ett koppel, så att mannen kan visa upp sin slyna. Njutning. (Slyna är helt klart mitt favoritord, till och med låter vackert).
    Jag kan bli väldigt tänd på tanken men vet att om det blev verklighet skulle jag stå där med blossande kinder... Men det hör ju lite till oxå och tillsammans med någon som jag litar på fullt ut vet jag att det skulle bli underbart.

Jag skulle kunna tänka mig att ha någon typ av tunt läderband runt halsen som ser ut som ett halsband men som jag och min master vet är ett koppel och att han har en kedja som han kan sätta fast i halsbandet när han vill. Då kunde jag ha läderbandet runt halsen när vi ses som en signal mellan oss att jag är hans ...slyna...
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-06 15:29:37 följande:
    Jag kan bli väldigt tänd på tanken men vet att om det blev verklighet skulle jag stå där med blossande kinder... Men det hör ju lite till oxå och tillsammans med någon som jag litar på fullt ut vet jag att det skulle bli underbart.

Jag skulle kunna tänka mig att ha någon typ av tunt läderband runt halsen som ser ut som ett halsband men som jag och min master vet är ett koppel och att han har en kedja som han kan sätta fast i halsbandet när han vill. Då kunde jag ha läderbandet runt halsen när vi ses som en signal mellan oss att jag är hans ...slyna...
    Precis.
  • Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 15:23:21 följande:
    Skål

Underbart!
    Jag tar dig gärna hem på middag hos några vänner där några trevliga par är inbjudna. Du är givetvis den enda slynan där. Det skulle bli uppskattad
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-06 15:38:04 följande:
    Jag tar dig gärna hem på middag hos några vänner där några trevliga par är inbjudna. Du är givetvis den enda slynan där. Det skulle bli uppskattad
    Jag skulle fullkomligt njuta av att vara i dina trygga dominanta händer...
    Gör vad du vill och behöver.
  • Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 15:45:27 följande:
    Jag skulle fullkomligt njuta av att vara i dina trygga dominanta händer...
    Gör vad du vill och behöver.
    så sexigt med tillit och ömsesidighet i en sådan situation eller hur?
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-06 16:17:09 följande:
    så sexigt med tillit och ömsesidighet i en sådan situation eller hur?
    Absolut och rent nödvändigt. Jag har länge fantiserat om en mans händer runt min hals...eller kanske bara en? Sådant kräver total tillit. Eller att vara bakbunden. Underbara saker...
    Också att vara utelämnad, bland folk, att lita på att mannen tar hand om mig, på alla sätt och viss.
  • Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 16:41:06 följande:
    Absolut och rent nödvändigt. Jag har länge fantiserat om en mans händer runt min hals...eller kanske bara en? Sådant kräver total tillit. Eller att vara bakbunden. Underbara saker...
    Också att vara utelämnad, bland folk, att lita på att mannen tar hand om mig, på alla sätt och viss.
    snyggt...
  • Bedhead
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 16:41:06 följande:
    Bortsett från det estetiskt snygga i att bli bunden föredrar jag faktiskt att enbart lyda kommandon. Det är en större utmaning att inte ta på sig själv om man blir tillsagd det än om man blir bunden.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...