• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (UG)
    Anonym (villvaraslyna) skrev 2011-05-07 22:15:53 följande:
    tack!! kan lägga till äatt min man är den enda jag har varit med sexuellt och vi har varit ihop i 11 år och har två barn en snart 5åring och en 2åring
    Säger hej jag med!

Vi hade några gemensamma nämnare, har varit ihop med min man i snart 11 år och har en femåring och en två
    åring.
  • Bedhead
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-07 21:57:04 följande:
    Har du läst?
    Har försökt. Omgiven av tre sexåringar. Inte de bästa förhållanden för snusk. Ska läsa ordentligt imorgon.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Anonym (nybörjare..)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-07 07:10:22 följande:
    Hej! Klart  du ska fråga!

Grattis till ett nytt å härligt sexliv! Va trevligt det låter!

Om det är så att du trivs med att vara ug så tror jag egentligen inte att du behöver tänka så mycket, om din kille/herre/master tycker att du säger eller gör fel så kommer du att få veta det. Men om du vill svara något så kan det ju räcka med -Jag vet, förlåt. -Jag ska inte göra om det.

Är det sen så att du känner att du medvetet VILL göra fel, för att trots så finns det ju en massa saker att hitta på, där kan du nog få en del tips här

Och hur du kan utveckla sexet är väl att du kan visa för honom att du är hans och villig att tillfredställa honom, är du för blyg för att säga det kan ju sms eller mms funka?

Finns säkert andra som kan komma med fler eller bättre förslag men det kanske kan vara en början iaf?
    =) Tack!
    Jag trivs något så in i helskotta som ug! Har haft två längre förhållanden och försökt dom till att bli mer bestämmande men ingen av dom kunnat, jag älskar riktigt hårda tag också och lyckades efter tre år få mitt ena ex till att ha ett tag runt halsen på mig..

ang det med att jag skulle inte våga säga något till honom utan ta det via sms eller mms behövs inte, han och jag kan prata om sex utan problem =) Är dock bara det att jag vet inte riktigt hur jag ska prata under själva akten..

Och hur trotsar man, Vad gör ni för att bli bestraffade? Som sagt, Helt ny på detta.... Vi ska träffas i morgon kväll och tänkte överraska honom i lite fräcka kläder,,,
    Ska hem till honom så tänkte en kort.kort svart veckad kjol, vita knä strumpor och en svart korsett, och svarta stilettklackar.. Kan man gå så rakt på sak? Tror ni det är uppskattat?
     Vi har alltid umgåts en stund innan och lite så..

Blev medlem på darkside men den sidan var vääääldigt rörig tyvärr
  • Foxy79

Vi har ett sexliv där jag är undergiven men inte i vardagen så det kanske inte räknas på riktigt? :) Jag brukar också få lite uppdrag som jag ska göra och blir ibland utlånad till någon annan. Jag satt och läste hela tråden igår och blev riktigt kåt, berättade för mannen och han funderade lite. Vi har ett hus ute på gården där det finns en festlokal och tvättstuga. Igår var det ett gäng killar i vår ålder som hade fest där ute. Mannen kom med min buttplugg och en vågad klänning och sa till mig att byta om och sedan sätta i pluggen och gå ut och boka tvättstugan vilket jag givetvis gjorde.

Tack snälla ni för en riktigt härlig kväll sen!

• Bedhead
    Foxy79 skrev 2011-05-08 09:07:30 följande:

Vi har ett sexliv där jag är undergiven men inte i vardagen så det kanske inte räknas på riktigt? :) Jag brukar också få lite uppdrag som jag ska göra och blir ibland utlånad till någon annan. Jag satt och läste hela tråden igår och blev riktigt kåt, berättade för mannen och han funderade lite. Vi har ett hus ute på gården där det finns en festlokal och tvättstuga. Igår var det ett gäng killar i vår ålder som hade fest där ute. Mannen kom med min buttplugg och en vågad klänning och sa till mig att byta om och sedan sätta i pluggen och gå ut och boka tvättstugan vilket jag givetvis gjorde.

Vilken cliffhanger! Mer info tack!
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Anonym (UG)
    Foxy79 skrev 2011-05-08 09:07:30 följande:

Instämmer med föregående.... VAD hände sen??? Fick du och din man sällskap?
  • Foxy79

Ledsen att göra er besvikna tjejer men vi fick inget sällskap men hade det väldigt skönt själva.

• Anonym (UG)

Känner mig lite nere idag, min man är borta på jobb hela helgen ochdå vet jag hur trött han är när han kommer hem, orkar knappt se mig. Och min master har varit på tjänsteresa den senaste veckan och då kan han förstås ge mig mer uppmärksamhet än när han är hemma hos sin familj (det förstår jag!) och nu när han är hemma igen och jag helt plötsligt inte har nån som bryr sig om mig så känner jag mig så ensam och trött. Lyxproblem kanske men jag är iaf deppig

• Anonym (UG)
    Foxy79 skrev 2011-05-08 10:22:56 följande:
    Ledsen att göra er besvikna tjejer men vi fick inget sällskap men hade det väldigt skönt själva.
    Det är inte så illa det heller! Men var det någon i festsällskapet som uppmärksammade dig iaf?
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...