Anonym (UG min chef) skrev 2011-05-07 11:06:25 följande:
Ord är verkligen olika laddade för olika personer, hora skulle jag heller aldrig vilja bli kallad. Däremot om min man säger något i stil med "din lilla slampa" på ett skämtsamt sätt så tycker jag att det låter lite "sött"
Min man och jag har försökt oss på det här med dominans men eftersom jag inte är ett dugg undergiven honom så funkar inte den psykologiska biten. Däremot den fysiska! Han är enormt stark och lite sadistisk så han har inga problem med att dominera mig fysiskt i sängen. I början var han väldigt försiktig men allt eftersom har han tagit för sig mer och mer och insett att jag inte dör av det, hehe. För oss blir sexbiten mer lekfull och rolig på det sättet vilket jag verkligen uppskattar. Dock har det varit väldigt dåligt med den biten sedan vi fick barn och han hamnat lite i en depp... Förhoppningsvis blir det ändring på det framöver så att vi kommer igång igen!
Det här med min chef är på en helt annan nivå, enbart och totalt psykologiskt! Som sagt är det väldigt ovanligt att jag blir undergiven någon specifik person (däremot auktoriteter rent generellt funkar bra i fantasierna) men han lyckas uppfylla det som tydligen krävs. Inget sexuellt utan bara, ja vad ska man kalla det? Lite vrickat kanske?
Jag verkar ha behov av den biten på något sätt, det här som ni beskriver med att bli satt på plats. Det är enormt tändande!
Min man kan kalla mig både slyna och slampa, men som du säger mer på ett skämtsamt sätt. För honom är det en lek.
Jag håller tummarna för att du och din man kan komma tillbaka till ert tidgare sexliv, det tror jag säkert men det kan ta lite tid. Har för mig att det var någon annan här i tråden som oxå hade det problemet (eller var det du)? Provat att försöka egga honom eller reta upp honom lite?
Min man ser som sagt på det hela som en lek och jag försöker vara tacksam över att vi åtminstone har det men jag känner att jag skulle behöva mer. Jag vet att jag skulle vara "duktigare" hemma om han va lite mer bossig. Nu är det jag som gör det mesta men jag går runt och är sur över det (bitterfitta

) och sur över att han inte ser vad jag gör. Jag behöver egentligen inte att han tvättar men om han såg att det behövdes skulle jag göra det så mycket lättare om han befallt mig att göra det. Åh, det låter ju helt sjukt men jag känner så! Jag vill att han ska bestämma över mig, jag är trött på att vara den som tar besluten hos oss.