• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Ridmi
    Joppelina skrev 2011-06-21 23:40:06 följande:
    Förstår hur du menar faktiskt. Däremot rapp med ridspö är nåt jag går igång på i smärta.
    Men det där är ju så olika. Tänkte på att jag log när jag läste om örfilarna. Mmmmm
    Eller smisk med björkris som jag efter order själv fått hämta från träd direkt....

Nä, nu ska jag se Bones och tänka på annat. Flört
  • Anonym (Nyfiken)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-21 23:40:45 följande:
    Fråga dig om du vill bli fri?

Är svaret ja.

Ju fler känslor du får ut, hur konstiga dom än är så är det av godo, för även om du motar bort dom igen, så finns dom ändå kvar. Du har ett liv, vill du leva det bojad eller fri att vara den du är.

För du vet, du är helt okej precis som den du är, hur konstiga saker de än är som går runt i ditt huvud, skam, önskningar, längtan, lusten, rädslan. allt det där är faktiskt helt jävla jätte normalt
    Eller som han säger "Jag vet vad du vill och behöver, du behöver bara inse det själv också"
  • HäckHäxan
    Anonym (Nyfiken) skrev 2011-06-21 23:51:35 följande:
    Eller som han säger "Jag vet vad du vill och behöver, du behöver bara inse det själv också"
    Precis!!! Precis så.....
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Anonym (Nyfiken)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-22 00:00:51 följande:
    Precis!!! Precis så.....
    Jag får nog prata med han igen då.
  • HäckHäxan
    Anonym (Nyfiken) skrev 2011-06-22 00:06:56 följande:
    Jag får nog prata med han igen då.
    {#emotions_dlg.flower} Modigt och jag tror det är rätt.
  • Anonym (Nyfiken)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-22 00:14:24 följande:
    {#emotions_dlg.flower} Modigt och jag tror det är rätt.
    Imorgon, tror jag. Han sover nu.

Nu kom fjärilarna i magen. Blev nervös.

Tack HäckHäxan för stödet.
  • HäckHäxan
    Anonym (Nyfiken) skrev 2011-06-22 00:19:43 följande:
    Imorgon, tror jag. Han sover nu.

Nu kom fjärilarna i magen. Blev nervös.

Tack HäckHäxan för stödet.
    Varsegod, en annan gång är det du som stöttar någon annan.. goes around

Fjärillar är bra. Försök nu sova gott OCH tänkt att du faktiskt fattat ett beslut. Ingen ide att oroa sig fören du verkställer det

Jag önskar god natt, min hjärna lade ner nu känner jag, sov gott allihop.
  • Anonym (Nyfiken)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-22 00:25:50 följande:
    Varsegod, en annan gång är det du som stöttar någon annan.. goes around

Fjärillar är bra. Försök nu sova gott OCH tänkt att du faktiskt fattat ett beslut. Ingen ide att oroa sig fören du verkställer det

Jag önskar god natt, min hjärna lade ner nu känner jag, sov gott allihop.
    Godnatt och sov gott.
  • Anonym (UG min chef)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-21 23:32:10 följande:
    Jag tror du har ganska rätt, i att vi är lika alltså.

Men hur gör man nu för att inte känna sig som ett fån när man ligger i en mans knä och får regelrätt smisk som en olydig och ouppfostrad flicka????

Helt ärligt hur fan gör man, detta buggar mig i mitt huvud faktiskt. tror det har med min höga smärttröskel att göra och att jag inte ser det som någon match alls....

Tänk om jag skulle börja fnittra Förvånad
    Det där är nog olika från person till person och beroende av vem som utför "straffet" så att säga. I mitt fall så känner jag mig knappast som en olydig och ouppfostrad flicka när jag får smisk av maken utan det är mer med glimten i ögat och erotiskt (fattar ni hur jag menar då?). Jag utmanar honom till att slå hårdare genom att säga "är det allt du har att ge" typ Sen hamnar jag i en situation som jag inte önskat, nämligen att jag får FÖR ont :-/ men jag får ju skylla mig själv, hehe.

Däremot i mina fantasier med min chef (eftersom det inte är något som händer på riktigt) så hittar jag på olika scenarios där jag gör något dumt (något fel i jobbet eller något ofördelaktigt som jag sagt till någon annan om honom som han sen får reda på, som ett svek liksom) så att han måste bestraffa mig på diverse hrm... omoderna vis och då blir jag djupt skamfylld och det är känslor som jag blir askåt av samtidigt som jag behöver det på något vis. Att känna hans makt över mig, där han avgör vad som kommer att hända utan att jag har något att säga till om och lita på att han vet precis vad jag förtjänar... Fan, hur ska detta sluta!!? Blir kåt av bara tanken just nu!
    Är man sjuk på något vis!?!
  • Anonym (Blyg)
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-06-22 08:48:42 följande:
    Det där är nog olika från person till person och beroende av vem som utför "straffet" så att säga. I mitt fall så känner jag mig knappast som en olydig och ouppfostrad flicka när jag får smisk av maken utan det är mer med glimten i ögat och erotiskt (fattar ni hur jag menar då?). Jag utmanar honom till att slå hårdare genom att säga "är det allt du har att ge" typ Sen hamnar jag i en situation som jag inte önskat, nämligen att jag får FÖR ont :-/ men jag får ju skylla mig själv, hehe.

Däremot i mina fantasier med min chef (eftersom det inte är något som händer på riktigt) så hittar jag på olika scenarios där jag gör något dumt (något fel i jobbet eller något ofördelaktigt som jag sagt till någon annan om honom som han sen får reda på, som ett svek liksom) så att han måste bestraffa mig på diverse hrm... omoderna vis och då blir jag djupt skamfylld och det är känslor som jag blir askåt av samtidigt som jag behöver det på något vis. Att känna hans makt över mig, där han avgör vad som kommer att hända utan att jag har något att säga till om och lita på att han vet precis vad jag förtjänar... Fan, hur ska detta sluta!!? Blir kåt av bara tanken just nu!
    Är man sjuk på något vis!?!
    Rekommenderar filmen "the secretary" med Maggie Gyllenhaal (om du inte redan sett den).....  Skrattande
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...