HäxanSurtant skrev 2011-06-21 23:32:10 följande:
Jag tror du har ganska rätt, i att vi är lika alltså.
Men hur gör man nu för att inte känna sig som ett fån när man ligger i en mans knä och får regelrätt smisk som en olydig och ouppfostrad flicka????
Helt ärligt hur fan gör man, detta buggar mig i mitt huvud faktiskt. tror det har med min höga smärttröskel att göra och att jag inte ser det som någon match alls....
Tänk om jag skulle börja fnittra

Det där är nog olika från person till person och beroende av vem som utför "straffet" så att säga. I mitt fall så känner jag mig knappast som en olydig och ouppfostrad flicka när jag får smisk av maken utan det är mer med glimten i ögat och erotiskt (fattar ni hur jag menar då?). Jag utmanar honom till att slå hårdare genom att säga "är det allt du har att ge" typ

Sen hamnar jag i en situation som jag inte önskat, nämligen att jag får FÖR ont :-/ men jag får ju skylla mig själv, hehe.
Däremot i mina fantasier med min chef (eftersom det inte är något som händer på riktigt) så hittar jag på olika scenarios där jag gör något dumt (något fel i jobbet eller något ofördelaktigt som jag sagt till någon annan om honom som han sen får reda på, som ett svek liksom) så att han måste bestraffa mig på diverse hrm... omoderna vis och då blir jag djupt skamfylld och det är känslor som jag blir askåt av samtidigt som jag behöver det på något vis. Att känna hans makt över mig, där han avgör vad som kommer att hända utan att jag har något att säga till om och lita på att han vet precis vad jag förtjänar... Fan, hur ska detta sluta!!? Blir kåt av bara tanken just nu!
Är man sjuk på något vis!?!