• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • HäckHäxan
    Joppelina skrev 2011-06-21 23:23:26 följande:
    Att trigga en redan dominant att stegra graden av dominans ser jag nog mer som att jag är "olydig" och på så vis blir det "så tuktas en arbigga"

Själv är jag mer sådan , uppstudsig, provocerande mot den dominante än att jag är lydig och uppfostrad.  för mej skulle det fattas lite om jag inte fick den biten också.

Men vi är ju alla så olika Flört

ahhahaha jag är som den kaxiga myran... skulle alrdig bara ge mig, för mig är det liksom en stor bit av kakan, att bli till viss del nedbruten, jag behövde den för att resten skall fungera och falla på plats.

Jag provocerade en man i säkert fem år innan vi bägge blev singlar och började umgås på ett helt annat sätt OCH inte ens då bara gav jag mig, no way.... Jag till och med missade min första örfil märkte de inte och kände den inte heller.... Men dom andra var jag helt med på Vi skrattar ofta åt det idag, fast nu är vi bara vänner, de allra bästa. Men jag litade på honom och det gör jag ännu, skulle inte tveka att lägga mitt liv i hans händer om det behövdes.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Ridmi skrev 2011-06-21 23:27:38 följande:
    tror ni är lika, olydighet ska bestraffas, så det är bara bra om man är provocerande då händer lite nya saker
    Jag tror du har ganska rätt, i att vi är lika alltså.

Men hur gör man nu för att inte känna sig som ett fån när man ligger i en mans knä och får regelrätt smisk som en olydig och ouppfostrad flicka????

Helt ärligt hur fan gör man, detta buggar mig i mitt huvud faktiskt. tror det har med min höga smärttröskel att göra och att jag inte ser det som någon match alls....

Tänk om jag skulle börja fnittra Förvånad
  • Anonym (Nyfiken)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-21 23:24:31 följande:
    Jo tack, det vet jag....

Du har ju redan gjort något modigt, du släppte in honom fortare än någon annan tidigare.. det skrämde skiten ur dig.... Vågar du skrämma dig själv mer... Kontakta honom och skriv eller säg rakt ut precis som du tänker. Vad har du att förlora, stolthet... Är den värd allt det du känner och tänker just nu, det kan bara du svara på.
    Jo, jag försöker förklara hur jag tänker och allt det, men vet inte riktigt hur långt jag kan gå.

Ja, vågar jag skrämma mig mer?

Han har rört runt massor med konstiga känslor, jag trodde va borta sen länge Obestämd
  • Ridmi
    HäxanSurtant skrev 2011-06-21 23:25:30 följande:
    Ibland (läs ofta) önskar jag verkligen att det var precis så jävla enkelt för mig, men det är ju inte det
    ibland kan det vara lättare än man tror bara du som gör det svårt för mig
  • Ridmi
    HäxanSurtant skrev 2011-06-21 23:32:10 följande:

Men hur gör man nu för att inte känna sig som ett fån när man ligger i en mans knä och får regelrätt smisk som en olydig och ouppfostrad flicka????

Helt ärligt hur fan gör man, detta buggar mig i mitt huvud faktiskt. tror det har med min höga smärttröskel att göra och att jag inte ser det som någon match alls....

då ökar man smärtan med olika metoder, finns mera saker än bara pisk på stjärten
  • Joppelina
    HäxanSurtant skrev 2011-06-21 23:32:10 följande:

Förstår hur du menar faktiskt.  Däremot rapp med ridspö är nåt jag går igång på i smärta.
    Men det där är ju så olika. Tänkte på att jag log när jag läste om örfilarna. Mmmmm
    Eller smisk med björkris som jag efter order själv fått hämta från träd direkt....

Nä, nu ska jag se Bones och tänka på annat. Flört
  • HäckHäxan
    Anonym (Nyfiken) skrev 2011-06-21 23:36:24 följande:
    Jo, jag försöker förklara hur jag tänker och allt det, men vet inte riktigt hur långt jag kan gå.

Ja, vågar jag skrämma mig mer?

Han har rört runt massor med konstiga känslor, jag trodde va borta sen länge Obestämd
    Fråga dig om du vill bli fri?

Är svaret ja.

Ju fler känslor du får ut, hur konstiga dom än är så är det av godo, för även om du motar bort dom igen, så finns dom ändå kvar. Du har ett liv, vill du leva det bojad eller fri att vara den du är.

För du vet, du är helt okej precis som den du är, hur konstiga saker de än är som går runt i ditt huvud, skam, önskningar, längtan, lusten, rädslan. allt det där är faktiskt helt jävla jätte normalt
  • HäckHäxan
    Ridmi skrev 2011-06-21 23:39:46 följande:
    då ökar man smärtan med olika metoder, finns mera saker än bara pisk på stjärten
    Det är retsen jag vill åt.... Det är resten jag suktar efter.. smisk på rumpan känns mest löjligt, ungefär lika löjligt som att bli bunden gör faktiskt.
  • HäckHäxan
    Ridmi skrev 2011-06-21 23:37:00 följande:
    ibland kan det vara lättare än man tror bara du som gör det svårt för mig
    Va kan jag säga, jag är en svår person.... Antingen gillar man mig eller så avskyr man nog mig, jag ger inte folk några mellating känslor alls tror jag eller så är jag för dum för att uppfatta det
  • HäckHäxan
    Joppelina skrev 2011-06-21 23:40:06 följande:
    Förstår hur du menar faktiskt.  Däremot rapp med ridspö är nåt jag går igång på i smärta.
    Men det där är ju så olika. Tänkte på att jag log när jag läste om örfilarna. Mmmmm
    Eller smisk med björkris som jag efter order själv fått hämta från träd direkt....

Nä, nu ska jag se Bones och tänka på annat. Flört
    Vi och våra serier.. har några avsnitt kvar på cugar town innan sängen, sen är den serien slut..

Ridspö, jo tanken har slagit mig.... Fast jag lurar på om inte min grej är mer att ta smärtan men utan någon förlägning på mannen som ett spö, en stekspade eller vad som. Han har väl händer antar jag och dom kan han väl använda på många fler ställen än baken... Visst klär min bak i rött, det är inte det

Nä de är jädrigt svårt för mig detta här... Skulle önska att man hade madresserade väggar i sovrummet och kunde bli kastad lite hur som vid behov
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...