Anonym (Ny här) skrev 2011-06-23 10:13:41 följande:
Jag kan bara svara för mig själv, men när jag blir dominerad (vilket inte vem som helst kan göra) så känner jag mig inte det minsta i läge för att fnittra.
Jag är inte den som frivilligt hade lagt mig knät och tagit emot smisken.
Jag gör inte som jag blir tillsagd på det sättet. Vissa vill ju bli tillsagda "gör si, gör så". Det passar inte mig alls. Då slår jag bakut och då krävs det starkare metoder. Och förmodligen kommer Herrn i det läget misslyckas totalt för ska han kunna dominera mig efter jag redan backat så krävs det våld och rätt sorts våld och en man som är fullständigt säker på sig själv och vad han gör och kan läsa mig ytterst väl.
För jag är en som gör motstånd. Det är något jag behöver, jag behöver "slås ner". (Nej, inte knytnävar och brutna revben). Jag behöver få veta att HAN är fysiskt starkare än mig och han måste kunna visa det. Och jag är stark. Jag KAN göra bra motstånd. Och jag gör det. Ffa när jag bli arg. Men den man som kan hantera mig kommer jag nog följa för livet
När jag ger mig blottar jag strupen, boktstavligt talat. Stryp gör därför att jag ger mig omgående (även om det inte är samma sak som att jag vill bli fortsatt dominerad efteråt).
MEN sen finns det ju Herrar som bara av blotta åsynen gör att jag kryper ihop och känner att jag bara vill kråma mig för. Dom har bara i sin blotta existens bevisat vad dom går för. En sån Herre har jag träffat nu. Hoppas på många roliga träffar med honom
Den Herrn jag träffat (jag kallar honom inte min Herre iom att vi inte har något uttalat, men han vet att jag är ug och han är Dom) han behöver inte bevisa något...
tack jag kunde inte beskriva det bättre själv. Men så är det, en man måste vara fysiskt starkare än mig och han måste kunna bevisa det, annars kommer jag aldrig anse honom vara starkare än mig alls och jag kommer aldrig vika mig heller....
Jag gör också motstånd, jag kommer alltid göra det, för jag behövder det.
Dock har jag mött män som jag lätt hade följt som en jävla hundvalp om det så vore, det har inte haft något sexuellt med sig egentligen när jag tänker efter, det är bara något de utstrålar som gör mig sån, skit svårt att förklara.
Tror det är lite den mannen jag väntar på, han som kan hantera mig, som förstår att jag behöver det, men som också vet att om han skulle bruka det på något sätt utaför de ramar vi själva sätter är en död man efteråt. Jag skulle aldrig backa på den biten, om en man kliver utanför de regler vi satt upp eller vad fan man skall kalla det, på allvar försöker dominera mig bland folk, trycka till mig eller på nått annat sätt visa sig över mig, så kommer jag krossa honom. Jättesvårt att förklara, men jag skulle fullkomligt gå i taket om mannen uppförde sig fel mot mig på något sätt utanför ramen, vet inte hur jag skall förklara bättre.
hahhaha jag låter helt störd och till viss del är jag helt störd också. Den man som jag levde ut detta med, han vet att jag menar det. Han vet att jag skulle gjort mitt bästa för att ta livet av honom på alla sätt jag kunde om han tog det utanför det sexuella, han tvivlar inte och det gör inte heller mannen som jag mailar en del med.
Det enda som hindrar mig från att se mannen jag skriver med är min egen ålders nojja, jag har svårt för äldre män, så jävla enkelt är det!