• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (UG)

Jätteroligt att se att det är sådan fart i tråden. Välkomna alla nya!

UG min chef - hur går det för dig?  Känns det som att din chef börjat se dig på ett annat sätt nångång ibland?

• Anonym (UG min chef)
    Anonym (UG) skrev 2011-06-23 19:09:12 följande:
    Jätteroligt att se att det är sådan fart i tråden. Välkomna alla nya!

UG min chef - hur går det för dig?  Känns det som att din chef börjat se dig på ett annat sätt nångång ibland?
    Svårt att säga, ibland känns det så men det kan ju vara för att jag önskar det...? Jag uppdaterar när jag träffat honom nästa gång (det är inte så ofta vi gör det) så ska jag försöka pejla läget.
    Jag tycker ju att jag får vibbar men sån kanske han är med alla, vad vet jag. Vi har ändå ett speciellt samarbete så man kan ju alltid hoppas att han ser mig lite extra...hm...

Hur går det för dig och din dom?
  • Anonym (UG)
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-06-23 20:42:16 följande:
    Svårt att säga, ibland känns det så men det kan ju vara för att jag önskar det...? Jag uppdaterar när jag träffat honom nästa gång (det är inte så ofta vi gör det) så ska jag försöka pejla läget.
    Jag tycker ju att jag får vibbar men sån kanske han är med alla, vad vet jag. Vi har ändå ett speciellt samarbete så man kan ju alltid hoppas att han ser mig lite extra...hm...

Hur går det för dig och din dom?
    Mm, svårt att veta vad som är vad kanske?

Jag har för tillfället ingen kontakt med min dom, det känns bra. Fokuserar på det som är "verkligt" istället.
  • Kapten Röd
    Anonym (ug äntligen) skrev 2011-06-24 14:03:57 följande:

Det föll sig så att jag startade en blogg idag... bloggen är anonym då vi har barn så det hoppas jag ni har överseende med

lydigflicka.blogspot.com/

trevlig läsning
  • Anonym (Undergiven)

På fredag kommer jag antagligen att bli "våldtagen". Ser fram emot det med spänning. Vet inte riktigt hur jag ska agera dock. Kommer ju att bli grymt upphetsad (hoppas och antar jag!) och ska ju ändå liksom inte vilja... Någon som brukar ha såna lekar och kan komma med lite tips?

• Anonym (Ny här)
    Anonym (ug äntligen) skrev 2011-06-24 14:03:57 följande:

Det föll sig så att jag startade en blogg idag... bloggen är anonym då vi har barn så det hoppas jag ni har överseende med

lydigflicka.blogspot.com/

Kul initiativ, men jag hade väldigt svårt med färgen på texten. Ett tips bara.
  • Anonym (ug äntligen)
    Anonym (Ny här) skrev 2011-06-27 18:45:20 följande:
    Kul initiativ, men jag hade väldigt svårt med färgen på texten. Ett tips bara.
    Mannen sa också precis det, så nu är texten vit Han hade visst också gett mig ett uppdrag som han skrev i bloggen nyss..

Vet jag ju inte om jag vill att alla skall läsa men men hans ord är lag.
    Denna veckan är vi totalt barnfria så nu skall det släppas loss
    Han har varit så snäll idag vi åkte till köpcentrat så jag fick köpt fina nya underkläder till mig.

Ug
  • Anonym (UG min chef)
    Anonym (UG) skrev 2011-06-23 21:20:28 följande:
    Mm, svårt att veta vad som är vad kanske?

Jag har för tillfället ingen kontakt med min dom, det känns bra. Fokuserar på det som är "verkligt" istället.
    Ja, vi har inte så många tillfällen där vi ses så att jag kan känna av honom. Vi har bara jobbat ihop i några månader. När jag träffade honom idag så fick jag väldigt bra vibbar och jag tror inte att han är främmande för den här världen. Men hur man sen lyckas få till något av det, är en annan femma... Nu är det dessutom semestrar och allt så att man lär ju inte ses eller prata på väldigt länge.

Jasså, är det något som hänt?
  • Anonym (ug äntligen)

Nu e jag arg!!

Ärligt talat! Ibland undrar jag om människan medvetet gör mig förbannad!? Skit sur e jag nu så jag ångrar att jag gjorde frukost åt honom. Här blir ingen mer service från min sida idag! Förövrigt så är det väl tur att jag inte kom iväg tioll jobbet idag för jag får springa på toa stup i kvarten efter att han sprutat sin satt i min stjärt i morse.. Åhh!!!!

Idag får han inte min tillgivenhet det kan han ge sig på!
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...