HäxanSurtant skrev 2011-06-23 15:19:42 följande:
Precis. Men det är även två mynt på sidan många gånger. Återigen kan jag bara referera till mitt liv och mannen jag var med, men hade han inte respekterat mig så hade jag aldrig varit honom undergiven heller. Det bara föll naturligt mellan oss två, det var inte ens något vi pratade om.
han sa själv efter första gången att han aldrig varit med någon kvinna som är så naturligt undergiven, jag bara följde och jag var helt nöjd med det, det var inte ens något jag tänkte på då, utan något vi pratade om senare.
Två sidor av myntet eller samma sak, för hade han inte respekterat dig hade du inte varit honom undergiven och han hade inte kunnat dominera om du inte hade varit honom undergiven.
Som jag ser det så kan ju inte bara en av två respektera, både måste ju respektera varandra.
Jag skulle iallafall aldrig kunna respektera någon som inte respekterade mig. Av ren självbevarelsedrift. Kvittar i vilken situation jag är, sexuell eller icke-sexuell.
Nej, jag har, med dom jag träffat efter exet, inte heller uttalat något om det hela innan. Det har fallit sig naturligt, dom har läst mig. Och jag har kännt mig helt trygg med att dom läst mmig. Har dock ännu inte hittat någon fullt så dominant som jag skulle vilja, men jag söker inte heller så aktivt nu. Han jag träffar nu är dock den mest dominante hittills.
Finns ju också dom jag haft sex med som jag absolut aldrig skulle gå med på skulle få dominerat mig.
Och sen finns ju alltid dom som tror att dom kan och vill bevisa eller få en chans att bli upplärda. Men det är inget för mig.