• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Ninja05
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 16:05:57 följande:
    Det är jag inte alls det, Ninja, jag räknas som en av FL's allra mest framstående mönstermedlemmar, således inte ett jävla dugg lustig...

Jo, visst fan har jag sett midjan på TS, sjukt snygg enligt dig....kanske det, men lika förbannat är det en småfet midja som TS innehar, eller mullig om du hellre föredrar det, hur i helvete du får det till att TS inte skulle ha flott runt midjan som är i mesta laget övergår mitt förstånd, Ninja. Det du klassar som mullig är en riktigt fet kvinna.

Bara så du vet !!!

Och nej, jag vill inte ha kvinnor utan ett gram fett på kroppen, en kvinna i min smak ser ut som Fru Benjaminsson. Se nedan.

Så TYCKER DU. Det betyder inte att det ÄR så min vän.
  • Anonym
    Ninja05 skrev 2012-10-18 17:31:17 följande:
    Så TYCKER DU. Det betyder inte att det ÄR så min vän.
    Håller med ovanstående. TS är snygg men inte mullig. Jag tycker kvinnor är snyggare med lite mer fett på kroppen.
  • bapelsinen

Du har en helt normal kropp och definitivt inte mullig. Däremot anser jag dig inte kurvig, utöver brösten som är ganska stora.=)

• bapelsinen
    bapelsinen skrev 2012-10-18 20:25:46 följande:
    Du har en helt normal kropp och definitivt inte mullig. Däremot anser jag dig inte kurvig, utöver brösten som är ganska stora.=)
    Som sagt så är den fin och du behöver inte oroa dig någonstans. Normal kvinnokropp, fin, och man ser inte att du fött barn.=)
  • Anonym (Berit)

På första bilden är du mullig men inte på den andra bilden (#130). Tror vinkeln på första bilden inte är till din fördel eller så har du gått ned i vikt.

• Anton Chigurh
    bapelsinen skrev 2012-10-18 20:25:46 följande:
    Skulle du vilja vara å vänlig och posta en bild på en mullig kvinna, enligt ditt sätt å se på saken !!!

Tack. På förhand. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • bapelsinen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 20:37:19 följande:
    Skulle du vilja vara å vänlig och posta en bild på en mullig kvinna, enligt ditt sätt å se på saken !!!

Tack. På förhand. 
    Ja visst, ska bara googla lite. ;P
  • Nape

Killer body! Inte ett dugg mullig.

Byter kropp med dig när som helst.

• bapelsinen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 20:37:19 följande:

Tack. På förhand. 
    Nu vet jag inte vem den här kvinnan är utan hittade henne på google. Men tycker iaf att hon ser lite mullig ut. =)

• Anton Chigurh
    bapelsinen skrev 2012-10-18 20:44:11 följande:
    Nu vet jag inte vem den här kvinnan är utan hittade henne på google. Men tycker iaf att hon ser lite mullig ut. =)

Hon på bilden ovan är mullig, men TS ( nedan ) är inte mullig. Korrekt uppfattat ???

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Är jag mullig?