• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • bapelsinen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 20:47:56 följande:
    Hon på bilden ovan är mullig, men TS ( nedan ) är inte mullig. Korrekt uppfattat ???

korrekt
  • Anton Chigurh
    bapelsinen skrev 2012-10-18 20:58:06 följande:
    korrekt
    Som jag misstänkte, Bapel, som jag misstänkte, men jag är på synnerligen gott humör i kväll, så du skall på ett tips av mig som du garanterat kommer vara tacksam för på din fortsatta väg genom livet... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Anonym (Berit) skrev 2012-10-18 20:32:35 följande:
    På första bilden är du mullig men inte på den andra bilden (#130). Tror vinkeln på första bilden inte är till din fördel eller så har du gått ned i vikt.
    Nä samma vikt. Ja vinklen är inte den bästa:) 
  • Ninja05
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 21:25:11 följande:
    Som jag misstänkte, Bapel, som jag misstänkte, men jag är på synnerligen gott humör i kväll, så du skall på ett tips av mig som du garanterat kommer vara tacksam för på din fortsatta väg genom livet... 
    Mm..för det var ju så HEMSKT stor skillnad mellan den bilden och på Ts. Verkligen.Flört
  • Anton Chigurh
    Ninja05 skrev 2012-10-18 21:28:51 följande:
    Mm..för det var ju så HEMSKT stor skillnad mellan den bilden och på Ts. Verkligen.Flört
    I vart fall har kvinnan i blomklänningen åt helvete för mycket kläder på sig......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • bapelsinen
    Det är stor skillnad på magen... Ts har en smal medan hon på bildens är mer pösig, större och valkig  Jag ser skillnad på det två.

Ts är jättefin!!
  • 2211

Ta en normal bild rakt framifrån så kan jag yttra mig. Det går inte bedöma när du tar uppifrån sådär.

• Ninja05
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 21:31:36 följande:
    I vart fall har kvinnan i blomklänningen åt helvete för mycket kläder på sig......
    Ja. Hon lär ha rejäla lökar under armarna i den där vinterskruden.
  • AngoStura
    Men fanken, passa du på att boka glasögontid själv du, käre mönstermedlem på FL. Och varför inte passa på att titta på bilden på TS igen sedan. Fett runt midjan????
  • Anonym (Mulligtjej?)
    2211 skrev 2012-10-18 21:36:08 följande:
    Ta en normal bild rakt framifrån så kan jag yttra mig. Det går inte bedöma när du tar uppifrån sådär.
    Finns en annan bild bland kommentarerna. :)
Svar på tråden Är jag mullig?