• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • AngoStura
    Ninja05 skrev 2012-10-18 21:38:43 följande:
    Ja. Hon lär ha rejäla lökar under armarna i den där vinterskruden.
    Är det inte Sophie Dahl, eller tänker jag fel nu?
  • Ninja05
    AngoStura skrev 2012-10-18 21:40:26 följande:
    Men fanken, passa du på att boka glasögontid själv du, käre mönstermedlem på FL. Och varför inte passa på att titta på bilden på TS igen sedan. Fett runt midjan????
  • reflections
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2011-05-20 21:24:52 följande:
    Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
    nej
  • Ninja05
    AngoStura skrev 2012-10-18 21:41:23 följande:
    Är det inte Sophie Dahl, eller tänker jag fel nu?
    Jo det är hon :) Snygg som fan.
  • SvenGlen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 16:05:57 följande:
    Det är jag inte alls det, Ninja, jag räknas som en av FL's allra mest framstående mönstermedlemmar, således inte ett jävla dugg lustig...

Källa på det? Någon som officiellt från FL som kan bekräfta detta? Det är inte det att jag misstror dig, men om man slänger sig med såna påståenden så bör man kunna backa upp det.
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • AngoStura
    Ninja05 skrev 2012-10-18 21:42:33 följande:
    Mmm, och hon har precis lagom med kläder på sig, tycker jag :)
  • Ninja05
    Ninja05 skrev 2012-10-18 21:42:33 följande:
    Men enligt vår mönstermedlem här i tråden så är hon väl inte snygg, bara mullig.

Men hon är en fotomodell som jag tycker ser sund ut. Inte som ett benrangel.
  • Anonym (Mulligtjej?)

Här  är en bild 10 dagar efter förlossning. 

• AngoStura
    Ninja05 skrev 2012-10-18 21:44:10 följande:
    Men enligt vår mönstermedlem här i tråden så är hon väl inte snygg, bara mullig.

Men hon är en fotomodell som jag tycker ser sund ut. Inte som ett benrangel.
    Dessutom författare. Kanske därför hon är mullig, hon äter choklad vid datorn istället för att löpträna....
  • Ninja05
    AngoStura skrev 2012-10-18 21:43:57 följande:
    Mmm, och hon har precis lagom med kläder på sig, tycker jag :)
    Helt klart.
Svar på tråden Är jag mullig?