• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • SvenGlen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-19 00:36:32 följande:
    Fel, Sven, jag ser dig helt enkelt inte som en motståndare, jag ser dig som ett tidsfördriv, med allt vad det innebär, sen är det frågan om du vet vad jag menar här, Sven, egentligen tror jag inte det, och faktum är att jag skiter det ett långt stycke. Nu har jag i alle fall förklarat.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Som katten kring het gröt. Begreppsförvirringen från din sida verkar total. Nåja, jag har fördrivit lite tid på din bekostnad och du har fått mig att dra på smilbanden några gånger. Alltid något :) Gonatt, lilla man.
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Anton Chigurh
    SvenGlen skrev 2012-10-19 00:17:15 följande:
    Hade jag sett nån  nytta i det så hade jag förtydligat för dig...
    Så du menar, Sven, på fullt allvar att du inte tänker hjälpa mig här !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • SvenGlen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-19 00:47:26 följande:
    Så du menar, Sven, på fullt allvar att du inte tänker hjälpa mig här !!!

Ibland kan man gömma sin dumhet bakom ironi, men det funkar inte för dig. Du framstår bara som ännu mer patetisk. Så nej, jag ser ingen nytta i att förklara för dig.
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Anton Chigurh
    SvenGlen skrev 2012-10-19 00:46:29 följande:

Som katten kring het gröt. Begreppsförvirringen från din sida verkar total. Nåja, jag har fördrivit lite tid på din bekostnad och du har fått mig att dra på smilbanden några gånger. Alltid något :) Gonatt, lilla man 
    Vore enklare om du citerade korrekt, Sven, så jag slapp göra jobbet åt dig, men men, jag är, som du redan begripit , jävligt snäll av mig så.......

Du vet såklart att ett gott skratt förlänger livet, så jag har säkerligen förlängt ditt liv med åtskilliga minuter i kväll, jag tycker gott du kan tacka mig på ett humant och välment sätt, Sven, och om jag kan verka en aning okoncentrerad emellanåt så ber jag uppriktigt om ursäkt, men kärringen envisas med att ge mig den ena avsugningen efter den andra, inte så lätt och vara på alerten och skriva samtidigt då. Sånt vet du förstås inget om, men jag vill dock förklara så du inte blir arg på mig i onödan.

Jag får önska dig en god natt också, Sven. Frågan är om jag menar det.

• Anton Chigurh
    SvenGlen skrev 2012-10-19 00:53:50 följande:

Ibland kan man gömma sin dumhet bakom ironi, men det funkar inte för dig. Du framstår bara som ännu mer patetisk. Så nej, jag ser ingen nytta i att förklara för dig 
    Ajdå.....
  • Anonym

Ja, som det ser ut på kortet är du lite mullig. Min sambo tycker du är skitsnygg.

• Tom Araya

Något mullig kanske, men då ytterst lite. I mina ögon innebär det perfekt, tycker inte du behöver gå ner ett gram.
    Skitsnygg kropp! Solig

• Tom Araya
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2011-05-20 21:44:13 följande:
    Vad är skillnaden på att vara kurvig & mullig då?:)

Det stavas olika.Skrattande
  • Tom Araya
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2011-05-20 21:39:52 följande:
    Oj tack för alla svar:) Jag är inte direkt nöjd med min kropp som den är just nu.
    Vill gärna bli lite tightare & tränar :) 
    Träna är aldrig fel men jag tycker du kan vara skitnöjd med din kropp för den är verkligen fin.
  • kille95
    Anton Chigurh skrev 2012-10-19 01:05:19 följande:
    Ajdå.....
    Du är konstig.... En svensk Anton Chigurh. Springer du också runt med en slaktmask och flippar pengar? 
Svar på tråden Är jag mullig?