• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Ninja05 skrev 2012-10-18 21:46:50 följande:
    Ja. Herregud. Så sjukt fin.
    Tack fina! :)
  • kille95

Du har en schysst kropp, skulle lätt sätta på dig :P

• Lingonkex

Säger bara vad jag tycker och hoppas att du tar åt dig

• Ninja05
    Lingonkex skrev 2012-10-18 22:08:16 följande:
    Säger bara vad jag tycker och hoppas att du tar åt dig
    Jag med! :)
  • Thaleya1

Du har underbara kurvor, men mullig vet jag inte om jag skulle kalla dig, skulle nog inte säga smal heller. kurvig bara.

• 2211
    Thaleya1 skrev 2012-10-18 22:10:32 följande:
    Du har underbara kurvor, men mullig vet jag inte om jag skulle kalla dig, skulle nog inte säga smal heller. kurvig bara.

Vad sägs om att hon har normalvikt och en välpropotionerad kropp? I mina ögon så är det det som man är när man varken är smal eller mullig. Perfekt alltså.
  • Thaleya1
    2211 skrev 2012-10-18 22:15:14 följande:

Vad sägs om att hon har normalvikt och en välpropotionerad kropp? I mina ögon så är det det som man är när man varken är smal eller mullig. Perfekt alltså.
    Ja det var orden jag letade efter, tack"!
  • Anton Chigurh
    SvenGlen skrev 2012-10-18 21:43:14 följande:

Källa på det? Någon som officiellt från FL som kan bekräfta detta? Det är inte det att jag misstror dig, men om man slänger sig med såna påståenden så bör man kunna backa upp det.
    Fru Forumvärden har vid minst två tillfällen antytt att så är fallet. Så det så....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

ANGO STURA !!!

Är det bara mönstermedlemmen Anton som ser skillnaden runt midjan, och brösten, och låren här ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • 2211
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 22:41:06 följande:
    Fru Forumvärden har vid minst två tillfällen antytt att så är fallet. Så det så....

Vet man inte hur din jargong går så kan man inte varit reggad länge på FL. Så GlenSven lär få äta upp sina ord om han stannar kvar.
Svar på tråden Är jag mullig?