Anton Chigurh skrev 2012-10-19 01:04:08 följande:
Vore enklare om du citerade korrekt, Sven, så jag slapp göra jobbet åt dig, men men, jag är, som du redan begripit , jävligt snäll av mig så.......
Du vet såklart att ett gott skratt förlänger livet, så jag har säkerligen förlängt ditt liv med åtskilliga minuter i kväll, jag tycker gott du kan tacka mig på ett humant och välment sätt, Sven, och om jag kan verka en aning okoncentrerad emellanåt så ber jag uppriktigt om ursäkt, men kärringen envisas med att ge mig den ena avsugningen efter den andra, inte så lätt och vara på alerten och skriva samtidigt då. Sånt vet du förstås inget om, men jag vill dock förklara så du inte blir arg på mig i onödan.
Jag får önska dig en god natt också, Sven. Frågan är om jag menar det.
God morgon Anton!
Har du fått sova eller låg du vaken pga fler fiktiva avsugningar av "kärringen"?
Mycket bra gjort att du lyckades utläsa mina inlägg trots att citeringen såg för jävlig ut. Webläsaren i min mobil ställde till det. Nåja, du lyckades ju lösa det iaf. Du överraskar!
Jag vill inte på något vis kalla dig för lögnare, eftersom det brukar rendera i anmälningar från höger och vänster här på FL ifrån folk som är lite känsliga och inte klarar av att argumentera för sin sak, men jag har fortfarande inte fått se utmärkelserna som hedersvärd medlem som du låtsas stoltsera med. Det är aningens svårt att ta någon på allvar som lovar runt, men håller tunt. Om och om och om igen.
(Om du menar att du önskar mig en god natt eller ej är egentligen inte intressant eftersom jag inte tar såna floskler på allvar.)